|
Jeg skal snart på udgik efter noget hosting, af et større site på nettet. Jeg har lige fundet lidt billigt, som umildbart ser godt nok ud - og det er: cliche.dk og plushost.dk. Men jeg vil gerne høre hvad jeres erfaringer er, og vil gerne høre andre forslag til en hosting-løsning, når man snakker om et større site. Har også gode erfaringer med device.dk, hvilket måske er en mulighed. |
Hosting erfaringer?
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
// Jesper Skov
|
Jeg ved ikke helt hvad du mener med større site - er det målt på antal MB, antal brugere, trafik eller noget fjerde? Under alle omstændigheder vil jeg fraråde at benytte de aller billigste webhoteller til større sites. Start med en god løsning fra start, og så se prisforskellen som en investering som sparer jer for at flytte sitet på et senere tidspunkt. Alle billige webhoteller kører med ekstremt mange kunder på hver server, ellers hænger det ikke sammen. Og det går ud over performance. I forbindelse med hosting har jeg kun hørt positivt om DanDomain og ScanNet, og de har også telefonsupport, hvilket kan være en god ting. Du kunne jo også prøve at ringe til Sune / ActiveWebs.dk som hoster Amino. Han har meget billige dedikerede servere. mvh Carsten |
|
Jeg vil da gerne høre hvad du skal have hosted, og evt komme med et lille oplæg? Mvh. Kasper Smith |
|
Vi har lige købt en dedikeret server hos rackhosting.com, so far er deres support helt i top, de arbejdede også i weekenden for at få det hele til at køre. Og så er de billige i forhold til hvad man får. |
|
Hej Kasper. Det er et større site med nyheder, anmeldelser og andet. Muligvis også en indbygget auktion. Kan ikke fortælle så meget om selve siden her, men du kan maile mig på jesper@qtag.dk. |
// Jesper Skov
|
Jeg kan anbefale PIL. Meget proff. superhurtig service. Gode referencer. mvh Heine mohko |
"He who has begun his task is half way done. Have the courage to begin!"
|
Jeg var kunde hos dem for en del år siden min største fejl... dem og så webdomain... Selv gratis hosting er mere stabilt end dem... Og de bruger normalt kun ADSL... |
|
Derimod har jeg god erfaring med NETsite og Azero - selvom Azeros supportere godt nok kan være ret uintelligente af og til. |
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
|
Umiddelbart skal du i hvert fald have besluttet dig for om det er egen server eller et webhotel du ønsker, da de to udbydere du har fundet hidtil udbyder to forskellige produkter. Beslutningen for det ene eller det andet kan f.eks. baseres på behov for bestemte teknologier, stor kapacitet eller ud fra behov for stor ydelse - som Carsten nævner er det derfor meget relevant hvad du mener med et større site. |
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
Bliv gratis medlem