Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento og wordpress på samme domæne

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjælp

Jeg vil have en webshop koblet sammen med min side. Min side er lavet i wordpress og jeg har (måske) lagt mig fast på en magento webshop. 

Jeg har nogle gode placeringer på min hjemmeside og vil gerne udnytte min side mest muligt.

Jeg har tænkt og tænkt og tænkt og læst og læst Tak Thomas Rosen for en fin bog. 

Jeg har brug for at vide.

1 Den mest optimale domæne opsætning tex-tryk.dk + www.minshop.dk eller tex-tryk.dk + tex-tryk.dk/shop

eller tex-tryk.dk + shop.tex-tryk.dk 

Jeg har ladet mig fortælle at denne tex-tryk.dk + tex-tryk.dk/shop skulle være den bedste seo løsning da jeg får mest ud af min domæne på denne måde. Og at det kan lade sig gøre at instalerer både magento og wordpress på samme domæne. 

Hvis nu jeg vælger et nyt domæne navn til shoppen er det jo helt for fra det har jeg ikke lyst til. 

Der er også den mulighed at jeg helt dropper wordpress og kopierer siden over i magento men så har jeg jo ingen blog mere og det skriver i jo alle at man skal have. men hehe denne opstilling tex-tryk.dk + tex-tryk.dk/shop så ser google jo siderne som en side eller ? kan det laves så google opfatter det som to og hvis to sider er det så for fra med seo :) 

Damm jeg håber dette giver mere mening for jer end det gør for mig. 

Thomas Reberholt

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)