Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal præsentere min idé for Coloplast Danmark A/S - hvad gør jeg?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle.

Jeg har fået stablet et møde på benene med Coloplast Danmark A/S hvor jeg skal præsentere dem for en idé af mine.

MEN... - hvordan sikrer jeg mig at de ikke ''afviser'' mig og derefter selv udvikler den. Jeg har stor respekt for Coloplast, men et firma lever jo ikke uden at tjene penge.

Jeg menes at have hørt om det før, noget med at man skal have et stykke papir man skal have dem til at skrive under på, at de ikke vil bruge ideén man præsenterer overfor dem m.m. - nogen som har sådan en liggende?

Håber der er nogen som sidder med et godt indput!

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 19:06
Det er vist en NDA du tænker på, du kan læse mere på linket her under (der er ligeledes henvisning til et eksempel):
Amino Wiki: NDA

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 21:12
Også kaldet CDA i pharmabranchen, kan sende dig en standard til inspiration. Det er dog ingen garanti, der er masser af måder at slippe udenom og der er også grænser for hvad de vil signe, men om ikke andet kommer du til at fremstå mere prof.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:40
Dato: 26-11-2006 18:16:05
Forfatter:STEENBECK
Jeg har stor respekt for Coloplast, men et firma lever jo ikke uden at tjene penge.

Og derfor er det også vigtigt, at de kan se profitten i at samarbejde med dig :)

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 23:38
Hej alle :)

tak for svarene, jeg kigger på den tråd der må stå noget der kan bruges :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)