Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cafepress.com - på dansk??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!

Jeg ville høre jer på Amino om i kender web-shop stedet www.cafepress.com ..og om i kender en pendant til dette sted, med placering i Danmark eller bare Europa, da shipping fra USA er en anelse pebret, så er der nok ikke så mange der gider støtte ens projekt. Fordelen er jo at print, t-shirts etc ikke bliver lavet før kunden lægger ordren, dvs man har ikke lager. Jeg laver en masse grafik (til kort, plakater og lign) og vil gerne prøve det af et sted uden den store økonomiske risiko, før jeg evt. starter mit eget med en "rigtig" web-shop. Det er ikke noget man tjener kassen på, men jeg kan se om folk er interesseret i mit design.

Håber i kan svare...

Hilsen Carina

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 20:49
er det billeder/tryk, som du gerne vil sælge?

Så prøv at tage fat i Frænde Media, han får vist lavet det samme med nogle billeder, han har taget!

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:04
Jeg kan anbefale at tage et kig på tyske Spreadshirt, som stort set leverer de samme ting - måske et mindre produktsortiment, men til gengæld har man mulighed for at lave  produkter i en væsentligt bedre trykkvalitet, hvis man kan fremstille vector-grafik.

Jeg har selvfølgelig selv en lille hobbyshop der kan tjene som eksempel: pearvert.com
Fra Vejle
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:20
Jep, det ligner meget.....Og er måske værd at overveje at prøve hvis jeg vil vove mig ud i at lave grafik til beklædning..Det er kanon hvis hvis trykkvaliteten er bedre, det er forskelligt om det er vectorgrafik, men meget af det har været det inden og er bare konverteret til png. Kunne godt tænke mig der havde været mere papir-print ( lykønskningskort, plakater, kalendere og andre papirvarer ) det egner min grafik sig mest til. Men det er jo ikke ens betydende med at det her ikke kunne være interessant....1000 Tak for forslaget

Er der andre der kender til lignende, må bare skrive!

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 11:46
Hej..

Jeg bruger selv DeviantArt til mine fotos.. Det er ikke noget jeg har det store salg af, da jeg ikke rigtig er aktiv på siden mere, og det kræver det lidt, for at man får opmærksomhed der.. Men jeg kan klart anbefale det, da det er meget professionelt!. Dette er dog stadig U.S.A, men skulle efter sigende være en del bedre end CafePress :/ ..

Må jeg foreslå dig at hvis du opretter en såddanne shop, at du så laver en sideløbende hjemmeside selv ?.. Det giver dig meget bedre mulighed for at præsentere dine ting derpå, og så kan du bare linke videre til de forskellige produkter i shoppen der jo.
Men giv mig et kald eller smid mig en mail, så kan jeg give dig lidt flere forslag til, hvordan du kan få det godt op at køre, uden de store omkostninger.. Er selv en lille iværksætter, så kender jo til det med at det helst ikke skal koste en million..

Bliver spændende at se :).

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)