Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.billigedaek.dk - Den skal have en overhaling

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har lettere ved at huske navn og model på min bil end på mine dæk.

På nogle dæksider kan man indtaste bilens data og dermed få tilbud på dæk og fælge, der passer.

Den funktion savner jeg.

 

Hvis du skal have siden til at ligne et trafikuheld, må du tage dig sammen.

 

mvh Hans

Fra Aabenraa
Tilmeldt 10. Feb 07
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes det er en virkelig flot side med nogle lækre farver. Det vil være en god idé med flere betalingskort, så det ikke bliver en hindring for at købe hos dig.

Venligst Tina

Hairdiva extensions i Aabenraa giver dig flot langt hår, fylde eller reflekser!

Se mere på Facebook eller min hjemmeside www.hairdiva.dk

Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin,

pæn side, jeg kunne såmænd godt finde på købe dæk der, dvs. lige indtil jeg læse jeres profil...:-/ 

Jeg bliver bekymret når jeg læser at "i et forsøg", "kan ikke gardere os mod restordre" , "desværre ikke alt på lager".... så bliver jeg

betænkelig, jeg skal betale forud, får jeg nogensinde mine dæk .....?

Min mening om profil(ering) er, at man skal undgå forbehold, forsøg og undskyldninger på forhånd, det gør (mig) altså usikker!

Det er uden tvivl rigtigt og prisværdigt ærligt hvad du skriver, men jeg vil foreslå du formulerer langt mere skråsikkert og med hensyn

til restordre/ikke på lager, kan det ikke laves sådan at det simpelthen bliver vist, så jeg som bruger får alternativer?

F.eks jeg vil købe Michelin xxxxxx, det har du ikke, men jeg får oplyst at de kommer om xx uger og jeg kan istedet for vælge

Dunlop eller noget tredie som ER på lager eller kommer hurtigere? Det ville jeg opleve som god kundeservice og jeg får

valgmuligheder.   

Fra Hjallerup
Tilmeldt 9. Mar 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 2 (14 indlæg)