Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.billigedaek.dk - Den skal have en overhaling

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Min webshop www.billigedaek.dk skal have en overhaling på flere måder

Design , FAQ side , søgemaskine optimering og meget andet.

 

Siden fungerer OK , men mangler lidt arbejde for at blive rigtig god. Men jeg er ved at løbe tør for talent., så jeg skal have lidt hjælp.

Shoppen er en Dandomain løsning.

Jeg vil meget gerne have nogle dækfabrikat logoer på siden i den faste menu + lidt dækmøster og fælge. Er ved at være træt af den som den ser ud nu. Vil gerne have frisket den op inden 1.1-07. Er der nogen der kan lave det til en rimelig pris.

 

Jeg vil da også meget gerne modtage meninger om shoppen. Positiv og negativ.

 

Martin


 

 

 

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu ved jeg ikke hvor travlt de pågældende, med hensyn til din deadline,
men jeg anbefaler gerne Venio    og Cygnet

Men bare vent, der skal nok komme en masse henvendelser til dig, der mange på amino, der laver den slags!

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Lyder som en spændende opgave. Dog har du valgt en shop-løsning med begrænsninger - specielt inden for søgemaskineoptimering. Der er dog én udvej, og det er informationside. Dandomain giver heldigvis mulighed for at uploade egne sider til ens domæne. Sider der oprettes statisk og som så linker til din side - evt. bestemt produktgruppe. Du kan se et eksempel på jeg har lavet det her for én anden dandomain shop: http://protein-pulver.dk/. Dog er det noget lang tid siden den side er lavet, så kan det gøres meget bedre.

Dit overordnet design synes jeg ikke det halter så meget igen - er du ikke meget godt tilfreds med det? Udsender og udstråler de rigtige ting. Dog er selve produktvisningen ikke helt perfekt - mangler lidt detaljer. Samt der rodes lidt med forskellige skriftstørrelse osv. Men alt det er jo ikke den store opgave.

 

Hvis du selv har en rimelig klar ide om hvad der skal laves om, teksten til disse informationsider og har de originale filer designet er lavet efter. Dertil tilsætter vi det jeg ved der virker og kan få konventeringen til at stige. En fastpris er svær at give, men min timeløn er 250 i timen og jeg vil forvente det tager 10-15 timer. Dog vil jeg efter en snak med dig kunne give et mere præcist bud.

 

Håber at høre fra dig.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Brian, tusind tak for anbefalingen.

Men jeg vil overlade det til Kristian, ligesom jeg plejer at henvise til ham når det drejer sig om Dandomain shopløsninger :)

Held og lykke med at få den frisket op, synes dog dit design i sin helhed er rigtig flot, og har mange fine detaljer.

Fortsat god søndag.
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin

Du har i shop, som nævnt overfor andre, at den er lavet hvor produkterne vises i frames. Det er lidt irriterende men med noget arbejde burde der kunne arbejdes uden om det.

Bruger du ikke adwords? Holder du øje med din konverteringsrate, altså hvormange af de besøgende der køber? Optimerer du nogensinde sitet, altså de forskellige processer, minisites og landingpages. Hvis du kender din konverteringsrate nu, så prøv at starte med optimere din checkout procedure der kan være rigtig meget at hente.

 

Sælger du ellers godt af dæk og fælge på dit website? For så kan en gang google adwords og overture PPC reklame måske være et meget godt bud.

Mvh

 

Kim 

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg syndes den er ok din shop der, dog vil jeg på peje et par små tinge som nok ville gøre den mere attraktiv...

 

1)  Lokke siden "forsiden" er nok lidt "død" få noget en beder grafiker/fotograf til at lave noget smart "ungt" look men dog seriøs look. 

 

2) Den grå frave rundt om shopen = suks, få den i hvid...

 

3) hvis jeg skulle købe noget på din shop  (den bedste måske at tænke/teste den) Jeg tænker i mit tilfælde, hmmm jeg kunne godt bruge nogen nye dæk og fælge i 22" til den model bil jeg har - HVAD GØR JEG " PASSER DET ????????  hmmm kan ikke finde ud af det, nej vel.... Løsning  Få designet noget smart hvor man skriver efter et tilbud hvor man udfylder en slags mini skema med bil model årgang og ønske osv. Ikke noget stort skema (det gider vi kunder ikke), men du vil muligehvis få en kunde du kan starte en chat med på email og derved sælge. Skema på forsiden,,,  Hvis du har tid til den slags "chat" kan være nogen af en tidsrøver...

 

 

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :
glemte ! du mangler også et galleri af en masse biler med div. fælge og dæk  med en kort beskrivese hvad der sidder på. Det kan give trafik hvis du får rigtig mange fotos....
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er vist ingen, som har anbefalet dig at læse E-Pusher...
Men det kan være en rigtig god start at læse den igennem, så du selv kan få en masse fif til hvad du kan gøre bedre!
Og så kan du hyre folk til at ændre dine specifikke problemstillinger bagefter.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Rigtig lækker :P

Der er dog en del skønhedsfejl i FF.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)