Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan håndterer i betaling af månedlige abonnementer.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Så har jeg brug for lidt hjælp og vejledning.

Jeg står for at skulle hjælpe en med at starte en virksomhed/hjemmeside op, hvor vedkommende skal tilbyde medlemskab mod en fast månedlig betaling.

Hvordan håndterer man det i praksis?

På forhånd tak.

Mvh

Lars H.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 19:01

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Skrevet kl. 19:05

Hej Anders,

Tak for dit svar.

Jeg er ikke helt sikker på at vi snakker om det samme, da jeg forestiller mig at der automatisk skal trækkes et beløb fra kundens konto, indtil at kunden evt. afmelder sig servicen.

Hvordan får man rent praktisk overført pengene automatisk?

Mvh

Lars H.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 19:05

Jeps. jeg har en enkelt e-conomic kunde hvor jeg har sat det op - det er faktisk meget simpelt, og en lille smule fleksibelt. Kan anbefales

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Skrevet kl. 19:17

Hej Jørgen,

Tak for dit svar.

Det lyder super så.

Kan du ikke sende mig en PB med lidt overslagspriser på hvad det vil kunne komme til at koste, hvis du skulle udføre jobbet.

Mvh

Lars H.

Fra Lyngby
Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 165
Fra  www.findroommate.dk Skrevet kl. 19:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lars,

Det du tænker på er trække et beløb fra en persons VISA hver måned, hvor i mod de kan bruge hjemmesiden ik?

Hvis det er det, så skal du have en indløsnings aftale hos PBS, samt et udbyder der kan håndtere det. Der snakker vi i øjeblikket med Epay om selv samme løsning. Det kræver dog en business adgang, den er lidt dyre, men du får muligheden for det.

Sidst men ikke mindst så har PBS et regelsæt du skal følge.

Lidt om kravene for abb betaling.

Bemærk: For at I kan modtage abonnementsbetalinger, kræver det en særskilt godkendelse hos PBS. Godkendelsen er gratis, men PBS har følgende krav til jeres hjemmeside:

1. Der skal i handelsbetingelserne indgå oplysninger om procedure for ændringer/fornyelse af kortnummer.
  2. Der skal i handelsbetingelserne indgå information om, hvordan og hvor ofte kunden vil modtage/få adgang til kvitteringsoplysningerne, jf. lov om visse betalingsmidler.
  3. Kunden må ikke kunne tilslutte sig abonnementsaftale uden at tilkendegive, at handelsbetingelserne accepteres.

Vi kan også henvise til PBS "Vejledning til Internetforretninger" jf. afsnit om tilbagevendende betalinger. 

Håber det er ok :-)

Mvh Kristian Matthes

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 19:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror, det du leder efter er en PBS-aftale, hvor kunderne kan tilmelde sig, så beløbet bliver trukket månedligt, indtil kunden siger stop. PBS har både en betalingsservice, som kræver software og en betalingsservice web, som formentlig er dyrere i længden men billigere i opstartsomkostninger.

Både e-conomic og andre regnskabsprogrammer (f.eks. SummaSummarum) kan håndtere PBS betalingsservice, og når det først er sat op, er det superlet at bruge løbende.

Men kik mere på pbs.dk.

Dbh
Anette Sand
http://anettesand.dk

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 19:26

Hejsa.

Jeg aner ikke hvad det ville koste - kan jeg nogensinde hjælpe dig med decideret udkørende bogholder (hvis københavn), telefonsupport eller andet, så kan du se mine priser på min hjemmeside, men jeg ved ikke hvor lang tid det vil tage mig at lave din opsætning, så jeg kan ikke give et overslag.

Har du lidt småproblemer der kan løses med lidt hjælp til selvhjælp kunne jeg måske godt hjælpe dig.

Du kan også spørge her på amino - mon ikke jeg kigger forbi din tråd hvis den ligger i den rigtige sektion.

Kan du have en super dag :-)

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Skrevet kl. 19:30

Super.

Mange tak for de 2 svar, det var lige det jeg var ude efter.

Jeg læser lidt mere om det hos PBS.

mvh

Lars H.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)