Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsiden af en webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Når du som kunde besøger en webshop, hvilke informationer skal der så være på forsiden, for at du kunne tænke dig at købe?

Sådan en side med nyheder - evt. om at vi nu har skiftet shop system og bla bla vrøvl for kunden - har jeg set mange dårlige eksempler på, og jeg har muligvis en idé om, at det ikke er sådan det skal se ud (hehe) - og jeg håber, at denne tråd kan give mig et mere nuanceret billede af, hvad der sælger på forsiden!

Hold jer ikke tilbage - selv små indlæg modtages med glæde

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 25. Nov 06
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :
God tråd - Thorborg himself  har jo skrevet lidt om hvad en god forside kan gøre for en butik.

 

I min forretning har vi også eksperimenteret lidt - og efter at vi bl.a. har sat betalingsikoner ind på forsiden er salget øget. Vi kan også se, at det har en habil effekt at ændre på tilbudene, så siden ikke er statisk. Fremadrettet vil vi arbejde lidt med rigtige portrætter af folkene bag firmaet (på forsiden altså), for at understrege den menneskelige faktor. 



Bedste hilsener



Rasmus




Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg står i den situation, at jeg er ved at programmere min helt nye shop.

Jeg er enig med dig i, at det er vigtigt, at gøre det klart, under hvilke betingelser man handler hos forretningen, og hvilke muligheder man har (betalingsformer feks)

Skal man for eksempel vise de senest tilføjede produkter - de mest solgte - en liste over kategorier?

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmmm.. Hvis det er et shop system som andre skal have mulighed for at købe, skulle du nok lave det fleksibelt, så man selv kan vælge hvad der skal være på forsiden ?..

Del evt. forsiden ind i 4 forskellige dele.
Øverste venstre
Øverste højre
Nedereste venstre
og Nederste højre..


Så kunne man vel lave det sådan at folk selv kan vælge hvad der er skal være deri ?.. Så vælger man bare en feature med at i første rude skal der være "Mest solgte varer" og så skal der i den næste være "Ugens tilbud" eller sådan et eller andet?..

Personligt mener jeg at sådan noget som "Mest solgte varer" og "ugens tilbud", er noget der skal være synligt HELE tiden.. Også når man er inde og se på et andet produkt.. Det eneste tidspunkt der ikke skal være en eller anden "smack"-varer der "forstyrre", er under betalingsfacen !!.. For så ryger kunden bare af i svinget, og ombestemmer sig evt ...   

Det med betalings muligheder syntes jeg man kan sætte i topbanneret, fx nede i højre hjørne eller sådan noget.. Det syntes jeg er et meget praktisk sted, da det er et sted de fleste ser, og det er ikke rigtig noget der forstyrre.. Plus det følger med rundt på hele kundens færden på siden !..


Ang. det med betalings betingelser på forsiden, så syntes jeg det er noget underligt noget at have på forsiden :s.. Det er ikke rigtig noget der sælger, og det mener jeg altså en forside hovedsageligt skal !.. De eneste betingelser der evt. kan stå er sådan nogle lukrative nogle som "FRI FRAGT!", hvilket jo også kan være et salgsparameter !..


For det er altså godt nok sjældent at jeg gider læse de forskellige betingelser for køb, levering, osv., inden jeg køber..


Men det med at folk selv har lidt indflydlse på hvordan forsiden ser ud, tror jeg er ret smart ;)..

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 26-11-2006 18:40:50
Forfatter: Fraende Media
Del evt. forsiden ind i 4 forskellige dele.
Øverste venstre
Øverste højre
Nedereste venstre
og Nederste højre..

Så kunne man vel lave det sådan at folk selv kan vælge hvad der er skal være deri ?.. Så vælger man bare en feature med at i første rude skal der være ''Mest solgte varer'' og så skal der i den næste være ''Ugens tilbud'' eller sådan et eller andet?..


Jeg havde selv noget lignende i tankerne.. Men hvilke ting skal man så kunne vælge imellem at komme på forsiden?

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 26-11-2006 19:32:36
Forfatter: Mattias Skovhøj
Dato: 26-11-2006 18:40:50
Forfatter: Fraende Media
Del evt. forsiden ind i 4 forskellige dele.
Øverste venstre
Øverste højre
Nedereste venstre
og Nederste højre..

Så kunne man vel lave det sådan at folk selv kan vælge hvad der er skal være deri ?.. Så vælger man bare en feature med at i første rude skal der være ''Mest solgte varer'' og så skal der i den næste være ''Ugens tilbud'' eller sådan et eller andet?..


Jeg havde selv noget lignende i tankerne.. Men hvilke ting skal man så kunne vælge imellem at komme på forsiden?



Hmm.. Bare lidt brainstorming:

Lukrative betingelser (Fri fragt, fragt inden for 2 dage, forsendelse samme dag hvis man bestiler inden klokken xx.xx)..
Mest solgte varer...
Nyeste varer...
Relevant tilbud (Ugens, månedens, dagens- tilbud)...
Hvilke mærker man forhandler (hvis det fx er en tøjbutik)...
Lidt om personalet (hvis det er en butik med noget personligt)...


Der er meget mere, se om du kan få forslag fra lidt andre. skal nok skrive hvis jeg kommer på mere ;D hehe..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)