Hejsa Jeg har gang i et projekt, primært et Opensource tiltag men på sigt også noget der muligvis kunne skabe lidt skilling til de flittige. På kort sigt er der tale om en konkurrent til https://www.dropbox.com blot med muligheden for at blive bedre. Rent programmeringsmæssigt er der en masse herlige udfordringer, vi snakker scalering, stabilitet, datasikkerhed og meget mere. På lang sigt er der tale om en revolution på størelse med da Google marcherede ind på scenen for snart 15 år siden, stadigvæk Opensource, men når vi nu engang når så langt så har vi (forhåbentligt) fundet en måde at tjene et par kroner på så der stadig kan komme Benzin på bilen og tag over hovedet, så vi BÅDE har noget at hente Cola i og et sted at drikke den ;) Anyway det jeg har brug for er et par flittige programmører, vi får brug for både .NET, C++ og PHP folk med kendskab til både OsX, Linux og Windows. Niveauet skal være iorden, du skal kunne dit fag og du skal ikke blegne når du bliver sat til at kode en ny device driver eller debugge en eksisterende ... Umiddelbart besidder jeg selv det der skal bruges til at lave det hele selv, grunden til at jeg søger hjælp er at flere sæt hænder og hoveder nu engang arbejder hurtigere end ét sæt ;) Dernæst vil jeg også gerne i kontakt med en grafiker / kreativ person som vil hjælpe med at lave design og markedsføring for konceptet når vi kommer lidt længere end vi er nu. Efter min mening vil al vores kode blive publiceret under GPL v3, således har vi hver især de samme muligheder, også selvom vi bliver uvenner hen af vejen. Jeg har pt. de første 10 sider semi-teknisk beskrivelse af konceptet, jeg vil med glæde fremvise det til de rette personer. Skriv mig en mail på mmc@specialhosting.dk med et cv + lidt om hvorfor du gider spilde din tid på den slags freebie projekter, samt hvad du mener du kan bidrage med.
|
Opensource nørder / programmører søges
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)