Jeg har oplevet mange forskellige iværksættertyper lige fra dem, der kan og vil det hele selv og derfor ikke flytter sig, til dem, der allerede fra starten vidste, hvor han/hun ville hen og derfor søgte den hjælp, de havde brug for for at nå deres mål. Flere i sidstnævnte gruppe var så kloge at de hurtigt etableret en juridisk virksomhed og hentede professionnel hjælp udefra og etablerede en bestyrelse for at sikre successen. Kun en af sidstnævnte gruppe har i mine 25 år med bestyrelseserfaring måtte lukke og slukke efter kort tid, mens alle øvrige har haft succes på trods af manglende likviditet (det er altid opstartsvirksomhedernes store problem - mangel på likviditet). Jeg har både en økonomisk som en markedsføringsuddannelse (HD(R) og HD(U) samt merkonom i finansiel planlægning), så mit teorigraundlag er også på plads til at støtte de iværksættere, som er indstillet på at man ikke komme frem i verden uden hjælp udefra. Jeg glæder mig til at høre fra jer og diskuttere jeres projekt med jer.
Venlig hilsen Ralf Skovgaard |
Hjælp til at komme videre
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)