Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GMAIL VIRKER IKKE HJÆLP

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

vi har startet ny virksomhed frugtbutik.dk og printet visitkort i stakkevis - men nu virker vores email ikke, som står på alle vores visit kort.

det er en gmail, den modtager ikke mails, og sen afsender heller ikke.

når man sender til mailen, får man en mail retur mec ERROR .meddelelse mener jeg.

 

hvad kan man gøre? og kan det virkelig passe at der ikke er nogen hjælp at fra fra google. vi kan ikke se nogle kontakt oplysninger til google.

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ked af at høre. Ved ikke så meget om Gmail, men vil bare sige, at som seriøst forretning, er I nød til at have e-mail med jeres egen domænenavn. Det er fint nok med Gmail som privat, men til forretning ser det useriøst ud.

Held og lykke.

Bedste hilsner,

 

PS.: var lige inde på jeres hjemmeside og der er jeres e-mail @hotmail.com er du sikker på at det er Gmail I har. :)

Kommer snart...

Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

men det er mailen kontakt@frugtbutik.dk som vi har opretter gennem gmail google apps . .så den burde være prof nokBig Smile

Fra Rødovre
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

...Der kan være mange årsager til at den ikke virker, du er nødt til at komme med en mere detaljeret fejlmeddelelse, før vi kan hjælpe. 

...Noget helt andet er at frugtbutik.dk henviser til en hotmail adresse?

Og derudover, når du har domænet, så lav det en kontakt@frugtbutik.dk eller noget i den stil? Det giver et væsenligt mere professionelt image udaftil.

- Morten.

Morten - én af folkene bag http://www.lærdet.dk

Fra Rødovre
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah, kan se jeg er for sent ude.

...Få rettet @hotmail.com på jeres side, hvis ikke den er i brug.

Google apps ved jeg desværre intet om, beklager. :)

Morten - én af folkene bag http://www.lærdet.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke forstand på opsætningen af google apps. Jeg benytter det selv, men har fået www.powerhosting.dk til at ordne det hele for mig. Og det kører super fornuftigt :) - har aldrig haft problemer med det. 7 9 13

Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

gmail er ok - men proev en gratis konto hos www.fastmail.fm (det er et australsk firma). Udpover gratis konto har de ogsaabetalings email hvor de kan hoste emailen for dig for dit domaene (plus at de soerger for spamfiltre, backup mv).  Det er ogsaa hurtigere og nemmere at besvare mails via fastmail.fm end via gmail (egen mening) og jeg har brugt dels deres betalte loesning samt gratis loesning i adskillige aar.

Ja, det er korrekt - du faar igne hjaelp hos google. Iovrigt hvis du er firma boer du benytte dit eget domaenenavn som email og ikke en gmail (det er kun nigerianere 411 emails der kommer fra gmail og hotmail :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:11
Hvor mange stjerner giver du? :

tikky1234:

hvis du er firma boer du benytte dit eget domaenenavn som email og ikke en gmail (det er kun nigerianere 411 emails der kommer fra gmail og hotmail :)

Han har allerede sagt, at han bruger Google Apps, som jo bl.a. giver mulighed for at bruge Gmail med ens eget domæne.

Det med, at en @gmail.com-adresse ser useriøs ud, hvis man har et firma, kommer an på firmaets art. Generelt oplever jeg, at rigtig, rigtig mange i IT-branchen bruger Gmail, og hvis de har eget domæne, viderestiller den ofte blot til Gmail.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ikke sat det korrekt op.

> host -t mx frugtbutik.dk
> frugtbutik.dk mail is handled by 10 mx-cluster-a2.one.com.

Allerede her går det galt. Den skal svare ASPMX.L.GOOGLE.COM

Prøv at følge vejledningen igen, og vent med at smide dine visitkort ud.

 

Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

mange tak for svar, i fuldstændigt ret - hotmailen er ikke passende, og det er heller ikke min mening den skal være der, men det er fordi gmailen ikke virker - kontakt@frugtbutik.dk - (ikke @gmail ! ) . så satte vi den op til at den skulle videresende alle mails til hotmailen, men det virkede heller ikke. så vi skal hurtigt have skiftet hotmailen ud, og jeg håber vi kan bruge nogle af jeres råd, tak

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)