|
|
GRATIS La Fonera
// Jesper Skov
|
Det er jo ikke ALLE der kan logge på kun dem som er medlem af Fon... Du har altid en log over hvem der har været på din AP o.s.v... Hvis politiet kommer og siger nogen har gjort noget ulovligt på min linje kigger jeg i min Fon log og finder den der passer med tiden... Så tager man fat i Fon og får brugerens adresse... |
|
De kan ses her... http://blim.apoc.dk/fon/ |
|
Så vil gerne vide om folk herinde er blevet medlem af Fon og måske bestilt en La Fonera? Vil osse vide hvad i synes om Fon... :) Måske hvad Fon skal rette op på o.s.v... |
Jeg var ikke hjemme da pakken kom forleden, men jeg skulle gerne modtage min router på mandag - nu må vi se hvad jeg syntes. |
// Jesper Skov
|
------------------------------------------------------------------------------------------- Fra: Frank Nehrkorn [mailto:frank.nehrkorn@schenker.com] Sendt: 22. januar 2007 18:49 Til: ''Frank Nehrkorn'' Emne: your FON router Dear Customer, Schenker/BAX is FON’s logistics service provider. We have been trying to deliver your order 1-2 times without success with TNT express. In order to avoid that your router will be returned we would kindly ask you to get in contact with your regional TNT express office as soon as possible. Please find hereby the telephone numbers: DENMARK 7010 1180 FINLAND 0800 188800 SWEDEN 020 960 960 NORWAY 810 00 810 24 Thank you for your cooperation. Schenker España, S.A. ------------------------------------------------------------------------------------------- TNT Express kender ikke noget til nogen forsendelse til mig og da Fon Support Team ikke har svaret på min mail, ender det nok med at jeg slet ikke modtager nogen "La Fonera" router :-( |
|
|
Det er jo netop det jeg har gjort: "TNT Express kender ikke noget til nogen forsendelse til mig." |
Bliv gratis medlem