Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsløsning på webshop - hvad kan I anbefale?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Min partner og jeg arbejder på en ny webshop, som vi snart er ved at være færdige med. Vi er nu nået til det punkt, hvor vi skal beslutte, hvilken betalingsløsning vi vil benytte. Da vi skal sælge vores produkter i hele Europa, mener vi ikke, at det ellers naturlige valg, PBS, vil være optimalt for os. Vi søger derfor en betalingssystem, der er forholdsvis billigt samt har en nogenlunde troværdighed blandt forbrugerne i Europa. Vi håber, at I kan hjælpe os med dette valg.

Vi har kigget lidt på Authorize.net, og vi synes, at det ser fornuftigt ud. Har I nogle erfaringer med dem? Vi ser det som en fordel, at Authorize kan integreres direkte på webshoppen, så kunderne ikke videreføres over på betalingssystemets hjemmeside under betaling. Nogen der ved noget om, hvor mange kunder man typisk vil miste på dette?

Ellers har vi også overvejet disse: Ewire, ePay, Paypal, Payone.de, authorize.net, Google Checkout, QuickPay osv. Kan I anbefale nogen af disse? Eller er der nogen andre, som I vil anbefale os?

Til sidst vil vi også gerne høre, hvis der er nogle ting, som i mener, at vi bør være opmærksomme på, når vi skal vælge vores betalingsløsning?

Vi er lidt på bar bund med hensyn til dette, og derfor håber vi, at i kan hjælpe os Smile

Mvh Alexander

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:04

Hej Alexander

Jeg kan varmt anbefale Quickpay, jeg bruger dem selv på flere sites og en del af vore kunder har også valgt dem.

De har efter min opfattelse den bedste og mest stabile betalingsgateway.

Jeg har aldrig oplevet problemer med dem i den årrække jeg har brugt dem!

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 23:36

Hej Anders,

Mange tak for anbefalingen.

Det lyder godt med Quickpay. Dem vil vi helt sikkert overveje!

Mvh Alexander

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 23:42

På esprezzo.dk bruge vi uden problemer epay.dk til gateway.

Fra 9830 Tårs
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 00:07

Hvis I vil modtage betalinger med Dankort, kommer I ikke uden om PBS, da de er de eneste der kan indløse dem.

Hvis I ikke vil modtage Dankort vil jeg klart anbefale PayPal, så skal I ikke betale den årlige afgift på 1000 kr til Pbs + et månedlig leje af gateway på 149 kr. og desuden har I betalingen med det samme, hos PBS, går der 30 dage. så selvom at I skal have dankort, vil jeg anbefale PayPal til de udenlandske kreditkort.

Jeg har fået god support ved E-pay så dem vil jeg gerne anbefale til betalingsgateway til dankort.

Skrold antikvariat Antikvariske & brugte bøger, Militær- og krigshistorie samt historie generelt.

Tilmeldt 28. Oct 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 01:48

Hej Alexander

Jeg har brugt Quickpay til en kunde, og det spiller bare som det skal, og der er god service.

Men tænk også på, at kunderne kan have forskellige behov. De fleste vil gerne betale med betalingskort, fx med Quickpay, men der er også kunder, der er mere trygge ved PayPal, fordi kortinformationerne da håndteres af Paypal, som de har tillid til, og altså uden at webbutikken eller en for dem ukendt betalingsgateway har noget med dem at gøre.

Så hvis det var mig, ville jeg BÅDE tilbyde betaling med betalingskort via betalingsgateway OG betaling via PayPal.

Vh Bjørn

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 17:45

Tusind tak for jeres råd. De er meget værdifulde, og vi vil tage hver enkelt med i vores overvejelser.

Vi hører stadig gerne, hvis andre har flere inputs til vores problemstilling.

Mvh Alexander

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:17

Er det et fysisk produkt, som i skal vælge eller ?

I såfald vil Paypal være optimalt, da det er kendt over hele EU, og blandt de mest troværdige systemer...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:26

Kim F. Rasmussen:
og desuden har I betalingen med det samme, hos PBS, går der 30 dage. så selvom at I skal have dankort

Det er 28 bankdage når der er snakke om internationale kort. For et højere gebyr vil dette være 8 bankdage istedet. Snakker vi dankort, så mener jeg at overførslen er dag-til-dag.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra 9830 Tårs
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 19:35

Niels:

Kim F. Rasmussen:
og desuden har I betalingen med det samme, hos PBS, går der 30 dage. så selvom at I skal have dankort

Det er 28 bankdage når der er snakke om internationale kort. For et højere gebyr vil dette være 8 bankdage istedet. Snakker vi dankort, så mener jeg at overførslen er dag-til-dag.

For mit vedkommende får jeg en afregning en gang om ugen på de udenlandske kreditkort. på den sidste seddel, kan jeg se at en betaling som jeg har modtaget den 4. maj, får jeg først den 15. juni, det er 41 dage, så jeg var noget for flink da jeg skrev 30 dage. du skal jo heller ikke lade dig snyde af de 28 bank dage, renterne tæller også i weekenden.

Skrold antikvariat Antikvariske & brugte bøger, Militær- og krigshistorie samt historie generelt.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)