Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til alle ehandels folk!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Farsø
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 614
Fra  Sportsway.dk Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 18:52

Hej Kenneth.

Interessant artikel.

Jeg lavede lige en hurtig optælling, og der er kun 2 % af mine besøgende som har fortrudt inden betalingen. Næsten alle disse ville købe småting som f.eks. håndbind eller tandbeskytter til henh. 49 kr. og 39 kr., og har nok ment at fragten på 69 kr. var for meget.

Til gengæld har næsten 5 % oplevet fejl ved betalingen, så de må ud i et nyt forsøg. Oftest er det VISA Electron-kunder, som forsøger at betale via Dankort/VISA-logoet i stedet for VISA Electron-logoet.

Ha' en fortsat god aften.

Mvh.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 19:07

En undersøgelse fra Forrester (North American Technographics Retail Online Survey, Q3 2009) viste også at 26% af alle kvinder forlader kurven, fordi de ønsker at gennemføre købet senere. Tallet for mænd var 16%, så sørg nu for at gemme kurvens indhold med cookies :-)

// Jesper Skov

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 20:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Fra Hellerup
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 188
Fra  Eva Gøttrup Skrevet kl. 20:25

Jeg handler indimellem på et spansk site, der har et ret opfattende varesortiment. Jeg har flere gange oplevet at have fundet nogle forskellige varer frem, og så pludselig blive kastet af, formodentlig fordi sessionen er sat til et bestemt tidsrum. Det er top irriterende, og gør at jeg ikke får lukket en handel, jeg ellers var interesseret i. Så vær opmærksom på at sessionslængden ikke skal stilles for lavt, især ikke hvis der er mange varer at vælge imellem i shoppen

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 14:21

Fejl i købs processen kan skyldtes en lang række ting, men de årsager vi oftets oplever/høre hos vores kunder er følgende: 

- Kunden er i tvivl om indtastning af kortoplysninger (f.eks. hvor og hvad er kontrolciffer). 
- Kunden bruger et forkert kort, end det forretningen/betalingsvinduet understøtter
- Kundens browser/system blokere vinduet og de kommer dermed aldrig frem til at kunne gennemfører betalingen.
- Kunden er i tvivl om ordren/prisen, f.eks. hvis de gebyrer der bliver pålagt inden/mens de er i betalingsprocessen ikke har været godt nok beskrevet fra forretningens side. Her har der været mange eksempler på fragt- og "administrations"-beløb som måske ikke har været synlige eller er blevet oplyst om før nu.
- Kunden lukke vinduet/browseren ned inden de har gennemført betalingen.

Dette er alle områder og situationer som man kan afhjælpe ved øget information og vejledning. Vi har blandt andet også en lang række tekniske muligheder for at fange disse ordre og betalinger, som vi altid præsenterer for forretningen der ønsker at sikre sig mod disse. Her kan bl.a. nævnes:

• udsendelse af betalingslink, ved manglende gennemførsel af betaling på ordren. Kunden kan dermed automatisk blive ført tilbage til betalingssiden med de korrekte ordreinformationer og beløb. 
  • implementering af "callbacks" så forretnings system altid kan blive opdateret korrekt i tilfælde af fejl og afbrud. Man kan evt. læse mere om vores callback løsning her: http://www.epay.dk/support/docs.asp?solution=8
  • Opdatering af bagvedliggende vindue, ved brug af popup, så ordren ikke blive "tabt" ved lukning af betalingsvinduet.

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 14:41

Interessant artikel.

Tak for input

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)