Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Omvendt klaptjagt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Når jeg siger Anders Bech-Jessen, Jens Olaf Jersild og Morten Spiegelhauer - hvad tænker du så? Jeg skal i første omgang undlade at konkretisere mine tanker - men indledningsvis konkludere at de hver især ofte laver spændende programmer.

Jersild startede jo for mange år siden med at gå i klinch med diverse brancher - og bragte udsendelse efter udsendelse skjult kamera ind i danske stuer.

Arvtager på den konto må siges at være Spiegelhauer - som i al respekt - går uhyre tæt på hans "ofre".

Men... hvorfor er der ikke nogen der spekulere i underholdningsværdien i netop at gå de tre drenge efter i bedene? Afslører deres journalistiske metoder og eventuelt hive et par skeletter ud af deres skabe... fokusere på det de laver når de ikke render rundt med skjult kamera og tager røven på alle andre - omend flere selvfølgelig er fuldt berettiget.

Se & Hør kunne snildt knalde et par sider af om deres privatliv og "forretningsmetoder".

Men hvor går grænsen for hvor tæt på vi vil - hvor går grænsen for d´herrers journalistiske metoder?

Vil det ikke være interessant - med skjult kamera - at følge deres brainstorm sessions hvor de brygger nye historier, finder inspiration - og hvordan de vinkler historierne... hvordan de planlægger at få gode skjult kamera i kassen?

Det synes jeg da vil være interessant....

Men vil vi så tæt på?

På et eller andet tidspunkt træder d´herrer den "forkerte" over fødderne på tv - som har midlerne and the means til at jorde dem sønder og sammen.... det er blot et spørgsmål om tid ;-)

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 14:25
Der er ikke meget at lave oppe i Frederikshavn, når palmestranden er lukket for vinteren, hva''?

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:54
Haha! - Den er fin med dig, Anders!

Tak for drilleriet ;-)

Den sætter jeg pris på ;-)

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)