Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mail ved kommentar i blog

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos

Jeg ville gerne bare skrive det her i en mail til jer, men hvis andre skulle få samme " problem" kan de lære det her.

Jeg modtager ikke mails, når der er nogen der kommenterer på min blog herinde. Jeg har krydset af i " modtag mail ved kommentar" eller hvad det nu var den boks hed. Jeg har ligeledes sat min mail på mailinglisten til at modtage email ved nye indlæg eller kommentarer på bloggen.

Desuden vil jeg gerne vide om man kan indstille bloggen til kun at vise " excerpts" på forsiden af bloggen ?

Tak :-)

Mvh

Jimi

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 17:16

Hej Jimi

Tak for din besked. Jeg har ikke hørt fra andre med samme problem... Har du kigget i dit spamfilter om de kunne være endt der?

Med venlig hilsen
Camilla Thorborg

Amino Support

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:32

Hej Camilla

Nej, der er de desværre ikke. Jeg prøver at skifte mailadresse for at se om det virker.

Tak for svar :-)

Mvh

Jimi

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 04:03

Ok - har du samme problem med en anden mailadresse, så kan det være din udbyders spamfilter de ender i....

Med venlig hilsen

Camilla Thorborg

Amino Support

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)