Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO af flashside

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 26-11-2006 19:55:59
Forfatter: md-media
Mener ikke at det er dobbeltarbejde, Ctrl+c, Ctrl+v......er i min verden ikke dobbeltarbejde.



Hvis det er et dynamisk website, så vil der være dobbelt arbejde i forbindelse med implemeteringen af websitet.

Mht. at lave undersider med mere tekst, så vil jeg da i hvert fald anbefale at hvis man kommer ind på www.example.com/underside.html så skal flashfilmen reflektere at man er kommet ind på det rigtige underområde. Hvis jeg søger efter noget i google, klikker på et resultat og så bliver mødt af en flash intro hvor jeg ikke umiddelbart kan se det jeg har søgt på, ja så er jeg væk igen før man kan nå at sige "velkommen".

Men igen, så kommer det fuldstændig an på hvad det er for noget som det nævnte flash site skal vise. Så hvis vi kan få det uddybet, så vil det være nemmere at vurdere situationen :-)
Tilmeldt 9. Nov 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Tror egentlig ikke at David søger vores vudering, spørgsmålet gik vist på, hvorledes han kunne gøre sitet søgevenlig og om XML ville være en løsning:)

I øvrigt kunne man vel lade flash og html trække indholdet fra samme XML. 

Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Tror egentlig ikke at David søger vores vudering, spørgsmålet gik vist på, hvorledes han kunne gøre sitet søgevenlig og om XML ville være en løsning:)


Jovidst, men der er stor forskel på hvilken grad af søgevenlighed der er tale om. Om det bare skal være "søgbart" så søgemaskinen har et eller andet at vise frem, eller om der skal optimeres på bestemte ord/fraser og at besøg fra søgemaskinerene er den primære indtægtskilde.

Det var såmænd bare derfor jeg efterlyste lidt detaljer :-)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes, at FLASH er genialt... men min holdning er, at det skal anvendes sekundært på et website, ikke primært.



Jeg har flere Site-editor løsninger kørende med  FLASH bannere. Herved får man det bedste fra begge verdner... et cms, som søgemaskinerne kan indeksere samtidig med dynamikken fra FLASH.
Mvh,



Christian



Side 2 ud af 2 (14 indlæg)