Jeg er stadig lidt i beta fasen, og der er et par bugs jeg skal have rettet. Eksempelvis viser den ikke pagerank korrekt, og brugeren skal ikke selv kunne anmode om featured links, men det bliver rettet.
Hvis i finder bugs udover dette og sender en mail med denne samt det link i har tilføjet gør jeg jeres til link et "featured link".
Jeg tror det er en god ide at skrue ned sværhedsgraden af dit anti-spam regnstykke. Spamrobotterne er begyndt at fange den med at lægge to tal sammen, og for dem er det intet problem at addere 69 + 484 når de først har fundet mønsteret :-).
Spamrobotterne er begyndt at fange den med at lægge to tal sammen, og for dem er det intet problem at addere 69 + 484 når de først har fundet mønsteret :-).
Jeb, prøv hellere med hvad er to plus tre, hvad hedder kronprinsen i danmark eller stav et eller andet kort ord bagfra.
Det varer sikkert lidt inden søgemaskinerne kan læse dansk
Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk
Eller i stedet for at fjerne din captcha helt, så kan du som der tidligere var lagt op på, lave et helt åbenlyst spørgsmål, som spamrobotter har svært ved at opfange.
Det kan fx være at man skal skrive "hvad er det sidste bogstav i ordet: fisk", eller: "hvad farve har en dansk postkasse".
Jeg har netop tilføjet et link til vores cms system , og det fungerede helt fint. Dog stod den ikke i den kategori jeg havde browset ind i, da jeg klikkede på "tilføj link", så jeg skulle selv vælge det i dropdown, at vi ville ind og ligge under cms system.