Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobil abonnement erhverv - hvad er billigst og bedst?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Guangzhou - Kina
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle eksperter,

Jeg står i den prikære situation, at jeg skal til at skifte mobil abonnement fra Telia Business On, da jeg ikke føler de har ydet en særlig fantastisk service.

Jeg skal i den forbindelse finde en ny udbyder + telefon.

Er der nogle som har nogle gode råd?

Betalte før:

Abonnement
239,20 kr.
Inkluderede minutter
200 min.
Minutpris til fastnet
0 kr.
Minutpris til Telia mobiler

Jeg ligger på en abonnements pris på ca. 300-400 kr. pr.lmd

Håber der nogle der kan hjælpe.

Mvh/ Mikkel

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 12:34

Ntjah.

Jeg købte min HTC Legend hos 3... De har deres iDeal til forretninger også.. Så får man fri sms/mms, samt 20GB dataforbindelse, den er egentlig fri men man har kun fuld hastighed i de 20gb..

Det fungerer mega godt, jeg har været rundt i landet et par gange og kun sjældendt ikke kunne passe firmaet mobilt. Det er med 300minutters tale det jeg har tror jeg?.

Du kan se mere på 3.dk

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:37

Jeg er ganske godt tilfreds med Telmore.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 19:25

Dlg Tele

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 20:44

Jeg er netop sluppet af med 3 og er tilbage hos Telmore som skal have de varmeste anbefalinger.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:45

Jeg har privat Hos 3, pga af Iphone, og min Firma køre jeg hos CBB med stor tilfredshed. jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst tankede på mit nummer :P

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:03

Jeg kører både firma og den private mobil via CBB.

Begger er oprettet som "private" abonnementer, da det bedst kan svare sig for mig.

Jeg har absolut intet at klage over.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:28

Mikkel Rasmussen:

Jeg står i den prikære situation, at jeg skal til at skifte mobil abonnement fra Telia Business On, da jeg ikke føler de har ydet en særlig fantastisk service.

Hej Mikkel.

Jeg kender ikke så meget til abonnementerne fra Telmore og CBB, så det kan være et det er de rigtige. Men hvis du vil have et "rigtigt" abonnement, kan du overveje Telenors MobilDeal.

De har flere forskellige moduler, men du skal nok kigge på den der hedder MobilDeal 299. Det koster 299 pr. måned, og inkluderer:

• 10 timers taletid
  • Gratis kollegakald (hvis du har nogen)
  • Fri SMS
  • 10 MB data
  • 0 kr. i opkaldsafgift
  • Taler du mere end 10 timer, er minutprisen 0,60 kr.

Der er et fornuftigt tilskud til ny telefon. Men hvis din nye telefon er en smartphone, løber dit dataforbrug helt automatisk "løbsk". Derfor skal du overveje at købe et datatillæg abonnement. Jeg ved ikke om du ringer meget til fastnettelefoner. Hvis du gør, kan MobilDeal 299 være for lille, og så kan du overveje MobilDeal 399. Sjovt nok til 399 pr måned, og med den får du:

• 24 timers taletid
  • Gratis kollegakald (hvis du har nogen)
  • Fri SMS
  • Fri MMS
  • 50 MB data
  • 0 kr. i opkaldsafgift
  • Taler du mere end 24 timer, er minutprisen 0,60 kr.

Til dette abonnement er der et stort tilskud til ny telefon. Bl.a HTC Desire eller Legend til 1 kr.

Nu skriver du ikke så meget om hvilken telefon du er interesseret i, men som nævnt skal du (og alle andre) være opmærksom på dataforbruget på mange af de nye telefoner.

Jeg så at Telia havde lavet en test hvor de startede en smartphone, lod den ligge tændt i 14 dage uden at bruge den eller ændre indtsillingerne. På de 14 dage havde den brugt for lidt over 150 kr. data,l bare på de aplikationer der er aktiveret fra start (vejrmeldinger m.m.). Så det kan gå stærkt, hvis man også begynder at bruge telefonen :o) Derfor skal du huske en datapakke, hvis du køber denne type telefon.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 23:56

igang > Du nævner at de 2 abonnementer du foreslår indeholder hhv. 10 og 50 MB data.
Er det virkelig MB, og ikke GB ?

For så er det da brugt på 0 komma fem, ét enkelt youtube klip og data'en er brugt, det kan virkelig blive dyrt så...

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 08:49

Lars Meyer:
Du nævner at de 2 abonnementer du foreslår indeholder hhv. 10 og 50 MB data.
Er det virkelig MB, og ikke GB ?

Det er MB. Det er også derfor jeg pointerer vigtigheden af at købe en datapakke.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)