Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kinaimporten.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Væggerløse
Tilmeldt 12. May 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 02:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vores firma har gennem flere år importeret varer fra Kina til egenproduktion og har fantastisk erfaring efter de dumheder ( lærestreger ) i begyndelsen.

Vi har nu oprettet konttor med personale derude med det formål at sælge vores ydelser i form af mellemled mellem den Danske virksomhed og den Kinesiske producent.

Konceptet bygger på de utrolig mange kvalitetsprodukter der efterhånden produceres derude og det faktum at for få Danske virksomheder benytter mulighederne.

Hvordan får vi budskabet ud til virksomhederne og er der nogle forslag ??? der kan hjælpe os.

Vi er en virksomhed der normalt ikke beskæftiger sig med handel og kun produktion for Off-shore industrien ( ca. 300 mand )

mvh

CEO Scan Con Group 

Fra Hellerup
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 188
Fra  Eva Gøttrup Skrevet kl. 23:26

Ja det her forum er da et meget godt sted at starte, eftersom der kommer mange, der gerne vil starte noget op selv, og måske kan få god hjælp fra erfarne med produktion i Asien. Er det specielt off-shore produkter I ved noget om, eller kan I også rådgive om forbrugervarer?

Fra Væggerløse
Tilmeldt 12. May 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:26

Hej Eva

Det er sådan generelt om import fra Kina da vi har etableret et kontor derude med kinesiske indkøbere.

mvh

Thomas

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 02:50

Hej Kinaimporten.....

DEt i laver er vel sourcing og kvalitetskontrol? Eller har jeg misforstået noget??

DEr er jo 2 indfaldsvinkler:

1) I kan kæmpe om eksisterende kunder. Dvs. firmaer / folk der allerede leder efter sourcingpartnere, hvor i skal overbevise dem om at i er den rette partner.

2) Firmaer med et latent behov. Dem der endnu ikke ved at de kan få store fordele af at importere fra østen.

Ad punkt 1: Jeg tror det er vigtigt med nogle referencer, og så en meget simpel og klar kommunikation af det primære budskab. Ikke alt for kompliceret da det så hurtigt bliver uoverskueligt. Tror jeg...

Ad punkt 2: Denne gruppe kræver lidt mere kreativitet. En form for massekommunikation er nok en god ide til at starte med, men hvordan og hvorledes aner jeg ikke.....Det kunne være etablering til div. foreninger hvor i tilbyder gratis foredrag med en overskrift ala "indkøb i Asien - lær om mulighederne"

Hilsen Morten

p.s. beklager den ringe formulering på dette indlæg. Det er sent og jeg gider ikke rette det igennem........

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)