Hej med jer, |
Hej Daniel
CMS systemet Joomla kan hvert fald klare den opgave.
Mvh Mikael
Hej med jer, |
Hej Daniel CMS systemet Joomla kan hvert fald klare den opgave. Mvh Mikael |
Billig hjemmeside hos www.AzureX.dk
Jeg vil klart anbefale Wordpress og finde et af de mange gratis kalender moduler. Wordpress er langt lettere, syntes jeg, at arbejde i og med end Joomla. |
Agree! Ville have skrevet det samme, men skulle lige spise. Få smidt wordpress op som CMS og få sat google calendar på - nemmere kan det vist ikke gøres. |
Nu skal man jo ikke altid springe over hvor gærdet er lavest:) Worpress er sikkert nemmere for dig hvis du ikke har erfaringer med CMS systemer, men det egner sig helt klart bedst til publiceringssystemer som blogs. Så snart det bliver en smule mere avanceret (nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad omfanget af din side skal være), så er Joomla et bedre værktøj efter min mening. |
Han har jo fortalt hvor omfattende hans side er :)? CMS med booking:)
Joomla er efter min mening for omfattende til en side med så små behov, og det er bestemt ikke at springe over hvor gærdet er lavest, det er nok det bedste valg. Wordpress er 110% den bedste løsning til dit behov. det er simpelt, overskueligt let at ændre i og adminstere :) Der er rigtigt mange der laver billige designs også, så du kan nok slippe billigt :)
|
Wordpress vs Joomla.. spændende debat:) Du siger at wordpress 110% er den bedste løsning. Jeg må gå ud fra at det udelukkende er en vurdering ud fra hvor nemt det er at betjene i så fald. |
Har du set hvad behovet er? Til dette er Wordpress at foretrække da den er tilpas lille.
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Hvad behovet angår så vil jeg anslå at det tager maks 5 minutter at sætte op uanset hvilket af systemerne man bruger hvis det der ikke er noget behov udover det angivet i indlægget. Derfor igen min pointe, jeg tror det er lidt ligegyldigt hvilket af systemerne du vælger. Find den udbyder du mener har den rigtige pris og de rigtige referencer. Som Emil antyder kan du anvende google kalender som eksempel, så ingen af systemerne behøver at være svære at administrere. |
Beklager, jeg overså at det ikke var noget du ville betale for. I så fald er Wordpress nok det nemmeste for dig at give dig i kast med. |