Er der nogen som hjælpe mig med finde et sted hvor jeg kan købe C5 kuverter med rude. Det skal være nogen med strimmel hen over limen, da jeg har dårlig erfaring med dem uden strimmel. |
Kuverter med rude
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
Regnskab ud af huset www.accp.dk
Ja det er jeg med på. Det er netop der jeg har købt tidligere, men det bliver for dyrt i længden. Jeg ville godt finde et sted hvor jeg kan købe 500 stk af gangen, på den måde få det lidt billigere. Jeg ledt hos Meydan, Malling beck og Lomax, men uden held. |
Regnskab ud af huset www.accp.dk
Eller din lokale kontorforsyning. Nogle gange kan de leveres til den helt rigtige pris. |
Hej, Jeg var heldig og købe nogle billigt via den blå avis. - www.dba.dk Der er en som havde købt nogle paller med kuverter. Jeg kan ikke huske hvad jeg gav, men det var vist nok halv pris af alle andre steder. Jeg kan ikke huske om man kunne få en faktura på det, men det kan du jo prøve og undersøge. |
Halløj, Remmer er billige, men du kan godt forhandle om prisen og få den lidt længere ned (specielt hvis du skal handle mange). De har alt i kontorudstyr og leverer superhurtigt. www.remmer.dk. Alternativt prøv qxl. Bedste hilsener Rasmus |
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)