Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af div. ting i opstart

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Gilleleje
Tilmeldt 17. Oct 06
Indlæg ialt: 247
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Enten er det mig ellers er jeg bare langsom opfattende.

Jeg skal ud og købe en bærbar til 15.000 kr, og en container 15.000, en erhvervsejendom, hvor prisen pr. m2 koster 250 pr. m2., og diverse papir artikler, med mere. så er mine spørgsmål!

1. hvordan fanden fungere dettte, skal jeg selv lægge alle omkostninger ud af egen lomme, eller kan jeg bare sige ae skat betaler dette, eller skal jeg tager et lån, er ikke med på dette, har ellers læst en hel del her på amino, og andre diverse sider. men syntes ikke lige det går ind på lystavlen...

2.Hvad ville i anbefale at man køre på selvskabsskat på 30 %, eller B-skat 38+8 = 46%?, evt. hvilke fordele der hhv. er i de her to forskelle, hvis der over hovedet er nogle?

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:29
Jeg tror, du har brug for en stille og rolig snak med en revisor, der kan forklare dig det hele fra bunden.

De penge vil helt klart være givet godt ud.

Jeg er selv en type, der hellere vil arbejde med mit stof end med økonomi, så jeg forstår udmærket godt din forvirring. En revisor, som kan vinde din tillid vil være guld værd.

mvh Hans

Fra Gilleleje
Tilmeldt 17. Oct 06
Skrevet kl. 23:34
tak for det hurtige svar Hans,

hvor meget tid bruger man første gang ved en revisor, og kan nogle anbefale nogle i nordsjælland, evt. hvad står det i 500-5000?

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:48
Jeg vil tro, at de fleste revisore vil tilbyde det første møde uden beregning i håb om at gafle en ny kunde.

mvh Hans

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:49
... hurtige svar er én af aminos stærke sider.

Hvad kan du nå at tælle til, før der er en sjællandsk revisor, der svarer?

1-2-3.....

Hans

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 23:58
Dato: 23-11-2006 23:23:33 Forfatter:Change
1. hvordan fanden fungere dettte, skal jeg selv lægge alle omkostninger ud af egen lomme, eller kan jeg bare sige ae skat betaler dette, eller skal jeg tager et lån, er ikke med på dette, har ellers læst en hel del her på amino, og andre diverse sider. men syntes ikke lige det går ind på lystavlen...

Hej Sebastian.

Det er ikke just dét, du spørger om, men... Det virker umiddelbart til, at du har mere brug for en snak med en professionel rådgiver i første omgang. Sådan én vil jeg råde dig til at opsøge, før du begiver dig ud i alt for mange investeringer. Tag forretningsplanen og dine budgetter med og få et bud på, hvordan det hele ser ud med et andet sæt briller end dine egne.

Skal lokalerne bruges til lager m.v. til eboxen.dk?

Fra Gilleleje
Tilmeldt 17. Oct 06
Skrevet kl. 00:01
ja jeg må heller opsøge en revisor/rådgivere.

ja lokalerne skal bruges til lager til eboxen..., bare et lille et havde jeg regnet med...

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 00:04
Hej Sebastian,

Ikke fordi jeg vil blande mig i dine dispositioner, men hvad skal du med en bærbar til kr. 15.000?
Fra Gilleleje
Tilmeldt 17. Oct 06
Skrevet kl. 00:12
øhh, en bærbar hos dell, koster knapper, jeg vil ikke have zepto det er noget være lort, 

idag kan man sku da ikke finde en ny bærbar til under 15.000, som skal kunne køre med vista nå det udkommer.

hvis i har et andet forslag til en bærbar så skriv, jeg vil nemlig ikke have en stationær pc 

Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 00:16
Jeg tror nu sagtens du kan finde en bærbar til under 15k som kan trække vista - måske ikke lige out-of-the box memn med lidt ekstra ram. Specielt gælder hvis du ikke har brug for de store grafiktunge funktioner i Vista.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)