Hej, Enten er det mig ellers er jeg bare langsom opfattende. Jeg skal ud og købe en bærbar til 15.000 kr, og en container 15.000, en erhvervsejendom, hvor prisen pr. m2 koster 250 pr. m2., og diverse papir artikler, med mere. så er mine spørgsmål! 1. hvordan fanden fungere dettte, skal jeg selv lægge alle omkostninger ud af egen lomme, eller kan jeg bare sige ae skat betaler dette, eller skal jeg tager et lån, er ikke med på dette, har ellers læst en hel del her på amino, og andre diverse sider. men syntes ikke lige det går ind på lystavlen... 2.Hvad ville i anbefale at man køre på selvskabsskat på 30 %, eller B-skat 38+8 = 46%?, evt. hvilke fordele der hhv. er i de her to forskelle, hvis der over hovedet er nogle? |
Jeg tror, du har brug for en stille og rolig snak med en revisor, der kan forklare dig det hele fra bunden.
De penge vil helt klart være givet godt ud.
Jeg er selv en type, der hellere vil arbejde med mit stof end med økonomi, så jeg forstår udmærket godt din forvirring. En revisor, som kan vinde din tillid vil være guld værd.
mvh Hans