Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det går ALT for godt :D søger franchasise tager

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Casper siger >: forkert forum, men super idè

Og godt at se at nogen både kommer ind på den cykelbølge som der vil komme mere af når krisen bider sig mere fast, og på den økologi bølge som forhåbentlig også bliver større.

Jeg laver selv økologisk rengøring, til samme pris som almindelig kemikaliefyldt rengøring, og ved at folk er ligeglade. De vil gerne klage over miljøet, men gider ikke gøre noget ved det. Så godt at se at du får noget opmærksomhed

Markedsfør dig på det grønne økologiske i det, og på de penge man sparer. Men det gør du jo også :-)

Og så hop ind på forums for cyklister :-) Men som iværksætter er vi glade for at høre om din succes.

Jeg kunne da muligvis også godt tænke mig noget reklameplads for mine økologiske rengøring, men hvor ? På din hjemmeside ? Og hvor meget trafik er der osv ?

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 13:27

På et cykelforum, tjaaa.. ikke lige de folk jeg søger, mere iværksætter sjælen, og ikke Carbon racer, hvis i forstår hvad jeg mener. 

Men søger kraftedme nogle til den 24.25.26 juni (velocity 2010) i kbh.... 

Jeg har kunnerene og de bliver serveret på et sølvfad :D 

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 13:27

Jimi, pm sendt til dig. 

Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 13:33

Hej Jakub

Det er et superfedt projekt du har og godt tænkt.

Dog vil jeg anbefale dig, at tænke lidt mere over, hvad det er du skriver i dine indlæg. Det er ingen kritik men dine indlæg flyver rundt på nettet, hvor dine kunder kan se dem og bl.a. dit sprog er ikke helt stue rent :-)

Mvh Kim

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 13:37

Ja, jeg ved godt at ting er gået overstregen nogle steder. Men når man virkelig har brug for ansatte er de ikke til at finde... Men ja.... 

Der er jo problemer i hver et firma, mit problem er at jeg har formeget at lave. Og skal arrangere en hel masse. Men kan godt se pointen i at hvis folk søger om mit firma ryger de her ind... 

Men tak for feedbacken, skal nok holde nogle ting for mig selv...

Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 13:47

ja og når det hele er overstået og man har næsten knoklet sig selv ihjel, så begynder interessen fra andre at komme :-)

prøv evt. at smide en annonce på andre sitets som f.eks. www.opretgratis.dk www.dbm.dk www.opretalt.dk www.yah.dk www.brugtmarked.dk m.m.

Der må da være et par folk som er interesseret i denne mulighed og måske findes de på en af overstående sites

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)