Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger mentor til Html osv..

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

William Frost:

Han vil jo ikke ha gratis arbejde. Han vil ha en der kan hjælpe ham med at komme i gang med at lave hjemmesider? Det burde da være muligt at det kan lade sig gøre uden at han skal betale vedkommende :)

-det er i vært fald sådan jeg har forstået det :)

Så du mener ikke at det at lære andre noget er et arbejde? Surprise

Jeg tror der er rigtig mange undervisningssteder der ville elske hvis det var tilfældet, så kunne de spare en hulens masse i løn hvis det virkeligt er sandt Cool

Hvad er forskellen set fra virksomhedens side, på at bruge 10 timer på at lære en noget om html, eller bruge 10 timer på at lave et website for en kunde?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 314
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 23:23
Jeg tror du vil få det meget svært her i livet hvis du ikke forstår det samfund du lever i forvent ikke mere af andre end hvad du selv vil give og hav en ydmyg tilgang til dine medmennesker
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 23:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nettet bugner med eksempler, tutorials, resourcer osv på hvordan man laver html.

Jeg har selv en mentor (ikke indenfor html Big Smile) og det er en rigtig god ting, men at efterspørge een indenfor html (tydeligvis på absolut begynder stadiet som det kan ses af en anden post herinde) er måske ikke den helt rigtige strategi.

Køb dig nogle bøger, læs nogle tutorials på nettet, der er ikke en "let vej" til at lære det. Når det så er sagt, så får du her lidt mentor råd:

GRATIS MENTOR RÅD

I en anden post spørger du til programmering og der bliver både nævnt C og html i samme tråd, to ting der ligger MEGET langt fra hinanden. Så derfor kommer nogle spørgsmål som jeg synes du skal tænke lidt over (du behøver ikke skrive svarene her i tråden, bare reflekter over dem).

Hvad vil du gerne med dit liv? Hvorfor vil du gerne lære html? Hvilket mål når du ved at lære html? Ved du overhovedet hvad html er og bliver brugt til (jeg bliver nødt til at spørge når du svinger fra C til html)? Hvor ser du dig selv henne om 5 år? 

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 15:01
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

OP

Fra Odense
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 104
Fra  Krudtborgen - Fyrværkeri i Odense Skrevet kl. 15:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders Christensen:
Her på Amino hjælper vi hinanden, men ligefrem at arbejde gratis for andre er der næppe nogen der bliver rige af, og det sender et ret skidt signal som en form for "nasser" når man kommer her som ny bruger med sådan en forventning.

Ro på! Hvis man er kok, skal man så modtage betaling når man får gæster på besøg til spisning? Nogle gange kan man godt give fra sig af sin erfaring - uden betaling! Hvis man skulle have betaling for hver gang man kom med noget klogt, hjalp en eller anden form for "udnyttelse" af det man har lært - så er man da meget trist. ;)

Men til Shane, det kræver, at du gør noget selv først. Man kan lære rigtig meget af at prøve sig selv frem. Læs i hvertfald først alt på www.html.dk

Krudtborgen sælger fyrværkeri i Odense.

Tilmeldt 27. Nov 09
Skrevet kl. 16:52

SebKania:

Anders Christensen:
Her på Amino hjælper vi hinanden, men ligefrem at arbejde gratis for andre er der næppe nogen der bliver rige af, og det sender et ret skidt signal som en form for "nasser" når man kommer her som ny bruger med sådan en forventning.

Ro på! Hvis man er kok, skal man så modtage betaling når man får gæster på besøg til spisning? Nogle gange kan man godt give fra sig af sin erfaring - uden betaling! Hvis man skulle have betaling for hver gang man kom med noget klogt, hjalp en eller anden form for "udnyttelse" af det man har lært - så er man da meget trist. ;)

Men til Shane, det kræver, at du gør noget selv først. Man kan lære rigtig meget af at prøve sig selv frem. Læs i hvertfald først alt på www.html.dk

kan alt det og lidt mere entil videre, fra den hjemmeside ;)

Med venlig hilsen

shane

Tilmeldt 27. Nov 09
Skrevet kl. 17:31

op

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

shane:
kan alt det og lidt mere entil videre, fra den hjemmeside ;)

Stil dig selv en opgave og til den opgave kan du så hvis du får brug for det spørge konkret ind til hvordan du kan gøre ting, men først efter at du har prøvet selv.

Afprøv tingene. Se hvad sker der hvis jeg ændre dette tal fra 80 til 90.... hvad sker der hvis jeg laver en overflow på denne div og evt. sætter en border på.

Når du kan spørge konkret ind til en problem stilling så vil du få nemmere ved at få hjælp en hvis du bare siger "hjælp".

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 27. Nov 09
Skrevet kl. 17:56
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tak for rådet;)

Tilmeldt 27. Nov 09
Skrevet kl. 18:16

Men søger stadigvæk en mentor, send en pm hvis i vil hjælpe mig;)?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)