Hej Oliver, Jeg hedder nu Kristoffer ;-) Men tak for din ros! :-) Rart at få sådan noget, giver en en god lyst til at arbejde videre :-) |
Ang. konceptet har jeg bare to ord:
iPad
Kindle
Hej Oliver, Jeg hedder nu Kristoffer ;-) Men tak for din ros! :-) Rart at få sådan noget, giver en en god lyst til at arbejde videre :-) |
Mvh. Kristoffer Dorph Olesen
Litrio - Danmarks nye ebogshandel
Ang. konceptet har jeg bare to ord:
iPad
Kindle |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Kan ikke helt se sammenligningen? ud over at begge dele er ebøger. iPad og Kindle, sælger begge bøger fra forlag, der alle har tjekket deres forfattere grundigt igennem, og er sikre på de kan tjene penge på deres bøger. Mit koncept skiller sig virkelig fra normale forlags. |
Så vidt jeg ved er Kindle-platformen ikke indpakket i voldsomt meget "red tape" - kan enhver i princippet ikke lave en konto og uploade bøger til deres butik? Ang. iPad kan man godt forestille sig de er lidt mere besværlige at have med at gøre.... Men hvis man kigger på hvordan de kører deres appstore generelt er der intet der tyder på det vil være umuligt for amatører at udgive ting på den platform. Så jeg kan ærligt talt ikke rigtigt se hvordan dit koncept adskiller sig markant fra de platforme der allerede er på markedet..... |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Okay fair nok, point taken, men kan ikke se hvorfor det skulle ødelægge mit koncept og min ide? Min vinkel på det er alligevel anderledes end deres. Jeg sælger ikke mega store forfatteres bøger, men nystartede forfattere, hjælper dem igang, og giver dem et springbrat, giver dem ideer og input, mv. |
Hej Kristoffer Synes du er sluppet godt afsted med det. Om det lige rammer målgruppen og om grøn symbolisere ebook kan man jo så diskutere. Når vi så kommer ind på feks en bog så synes jeg det begynder at vælte lidt. Footeren er måske også en anelse for stor. Men generelt super lækkert design. |
CetaDesign din total leverandør inden for medie.
Jamen nu bad du om feedback, bl.a. i forhold til konceptet. Og mit feedback er nu engang, at det som sådan ikke er mit indtryk, at der er noget nyt i dit koncept. Hvilket vel er et rigtigt brugbart stykke feedback, såfremt der ikke er noget nyt i konceptet og du ikke var bevidst herom :)
Pointen er at hvis vi forestiller os at jeg har en forfatterspire i maven og har skrevet en e-bog, så er følgende spørgsmål jo ikke rigtigt besvaret nogen steder: Hvorfor skal jeg så gå til dig? Hvad er din erfaring på området? Hvor mange bøger har du selv skrevet? Hvor mange bøger har du fået udgivet? Hvor mange bøger har du solgt? Hvor længe har du arbejdet i forlagsbranchen? Hvilken type litteratur har du hovedsagligt arbejdet med som forlægger/forfatter? |
Vil du være med?
Hvad gør du for forfatteren? Hvad skal få forfatteren til at lægge sin bog på litrio og dermed aflevere 40% af omsætningen, En E-bogs-forfatter kan hurtigt købe et domæne, og sætte sin bog til salg dér, og lave noget Adwords-markedsføring for bogen. Du skal tænke på hvordan du vil få fat i de potentielle købere - og der skal rigtigt mange besøgende til for hvert salg. Jeg tror desværre ikke du får succes med siden, - det kræver virkelig meget arbejde at sælge bøger, og netop derfor er forlag kritiske med hvad de godkender til produktion. |
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
Jeg har ingen erfaringer på området, og har aldrig skrevet en bog færdig, men har selv skrevet lidt. Så ikke meget der, ud over det kan jeg rigtig godt lide at læse bøger ;) Men til gengæld kan jeg skaffe hjælp til forfatterne, og hvad de har brug for at vide, jeg er allerede ved at få skrevet en guide til hvordan man kommer igang med at skrive ebøger, og bøger i hele taget, med fif og andet (den er forresten gratis for alle). Har fat i en kand. mag i Litteratur, der hjælper mig, og også skriver tekster til mig. Grunden til at man skal vælge mig, er at man får størstedelen af udbyttet, har et meget stort råderum, altså du kan selv bestemme hvad der skal stå i din bog, og hvad din bog skal handle om, (inden for rimelighedens grænser), og om du har lyst til at udgive den andre steder end på Litrio.dk, ud over det SEO optimerer jeg min side, så forfatteren heller ikke selv skal ligge og rode med sådan noget, og selv prøve at skaffe besøgende til deres egen hjemmeside hvis de startede med egen hjemmeside, hvilket ofte kan være et problem for forfattere. |
jeg vil gerne have svar på alle spørgsmålene og det er også forslag til FAQ siden , da jeg ikke ved det præcist derfor er der sikkert også andre der ikke ved det |