Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et stort site eller flere små?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har 3 forskellige sites som egentlig er om samme emne, og de linker da også til hinanden. Der er et site med en masse artikler, en shop for sig og så et debatforum. Vil det være smartere at ligge det hele sammen til et kæmpe site eller vil det ødelægge noget rent SEO mæssigt fordi flere måske linker direkte til forsiden i stedet for til shoppen hvor pengene skal hentes ;-)


Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis dine nuværende 3 sider ligger rimelig godt hos søgemaskinerne med dine nøgleord, så vil jeg ikke anbefale det. Jeg er ganske vist ikke nogen SEO-guru, men min sunde fornuft siger mig da, at hvis du for eksempel har plads nummer 1, 4 og 6 på Google vil det tælle bedre end blot det store site på plads nummer 1.

For mig som kunde tror jeg da at det ville skabe en del forvirring; hvad er forretning og hvad er åbenlys hjælp. Det er jeg feks blevet forvirret over i havedams-branchen, hos - tror det var - www.havedammen.dk. Her blandes forretning, debatforum og informationssite grundigt sammen i én stor pærevælling - det virker da meget godt, men det ville virke bedre på mig, hvis jeg fik hjælp på hvad der ser ud til at være et uafhængigt site og så kan købe det et andet sted. Så kunne man jo for eksempel have anmeldelser af forskellige produkter på informations-sitet, og så linke direkte til shoppen med noget lignende: "Set hos xyz.dk for kun 249 kr" - og så naturligvis med et link til shoppen!  

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er enig med Mattias.

 

Du skal IKKE slå de 3 sites sammen til eet. Du vil ødelægge MEGET mere end du vinder.
Du har alle tiders platform for at arbejde strategisk med tingene som det er i dag.
Du kan langt bedre fokusere på de enkelte sites og arbejde med at flytte trafikken hen hvor du ønsker den med den nuværende opdeling.

Mvh,

Christian

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)