Jeg oplever pt en mildest talt elendig kundeservice fra v2tel, der leverer vores IP-telefoni. Har nogen gode eller dårlige erfaringer med dem? Vi har på deres opfordring indkøbt en ekstra og dedikeret ADSL forbindelse til vores telefoni, men det har altså ikke løst vores problemer, der kommer meget periodevis hvor vi falder ud og lyden er for dårlig. I sådanne tilfæde er det umuligt at få en ordentlig support hos dem. De vender simpelt hen ikke løsningsorienteret tilbage selvom de lover det. Har I bedre erfaring med dem end jeg eller kan I anbefale andre leverandører af IP-telefoni med omstillingsanlæg osv. |
v2tel - andre der har problemer med dem?
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
- 1
De bedste hilsner
Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk
Jeg bliver da lidt bekymret over dit indlæg Jesper. V2tel kommer i morgen og installerer en prøveopstilling hos os i 14 dage, hvor vi kan teste systemet af og set i lyset af dette, vil vi underkaste det en endnu skrappere test. Faktum er dog, at sælgeren ikke vendte tilbage med opfølgning på vores aftale og vi selv skulle ringe og høre hvornår prøveopstillingen blev sat op - allerede her burde alarmklokkerne måske have ringet. |
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
Det er lidt ærgerligt. Deres løsning kan jo en masse lækre ting (særligt hvis man har afdelinger siddende forskellige steder i landet). Tror nu ikke der er grund til at være nervøs, Kurt. Jeg takkede "nej tak" og havde ingen problemer med at komme ud af aftalen igen. |
|
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
hej jesper nu har jeg set en del rundt og jeg har fundet en side du muligvis kan bruge vedr dit opgave som du gerne skulle have løst jeg har været inde på dennne hjemmeside www.maxtel.dk de er damm lave priser med alle de ting du skal bruge og de koster ikke ekstra du betaler et opretelse gebyr på godt 3000 kr og så kan du vælge hvilken telefon model du ønsker og får alt med i prisen ja jeg ringede til dem og damm de ved virkelig hvad de snakker om jeg tror de ville være de rette for din virksomhed det koster jo ikke noget at se deres hjemmeside eller ringe til dem |
Dato: 23-11-2006 12:14:38 Forfatter:Jesper Christiansen Kære alle. .................. men det har altså ikke løst vores problemer, der kommer meget periodevis hvor vi falder ud og lyden er for dårlig. Det kan være flere muligheder: 1) En mulighed som det kan lyde som V2tel har kapacitetsproblemer på deres pstn linier - de vil nok bare ikke indrømme det over for sin (nye?) kunde da det er lidt pinligt, at de ikke har fået/nået opgraderet den.(pga kundetilgang?) - Dette er dog kun et kvalificeret gæt - intet andet. Hvor mange lininier (telefon nummer/linier) hver linie/telefon nummer bruger upstream/downstream 128 Kbs - dsv hvis i har 20 nummer/linier så skal i bruge f.eks 20 linier/telefonnummer*128 Kbs=2560 Kbs upsteam/downstream dedikeret båndbredde.... Har i det ? Hvis ikke i har det, men har overbooket jeres linie så vil i få udfald når der ikke er båndbredde nok til alle telefoner. 2) Du skriver at I har skaffet en ADSL mere - men ADSL giver jo ikke en symetrisk båndebredde(lige hastighed begge veje) og supporter kun optil 768 Kbs i upload og så har I ikke nok båndbredde. I er NØDT til at have en fiber pipe dvs. rigtigt bredbånd eller min. en G.SHDSL (2.3 Mbs) for at have nok båndbredde. Hvis i har bestilt ADSL så har I garanteret det forkerte pipe ud i den store verden med et for lille hul... 3) Hvis du ikke bliver tilfreds med V2tel - kontakt Debitel ip-telefoni (goip) - deutsche telecom har valg at bruge deres løsning til det tyske marked så det burdte være en kvalitetsnævner... http://www.debitel-ip.dk/main.php?op=ijjn12faf39vpd Deres erhverv er ikke "officielt oppe", men kontakt deres direktør så vil han give jer et tillbud.. Jeg håber du finder den løsning der passer jer bedst. Anyway - just a few inputs - nothing else... Cheers! whatever |
![]() |
Drop V2tel.... Vi har haft dem siden i sommer og deres kunderservice...eller mangel på samme stinker. Har lagt utallige beskeder og de vender ikke tilbage. Problemerne er uvirksomme telefoner i hele dage, samtaler der bliver cuttet midt i det hele, problemer med at ringe ud af huset mv. Og du modtager ikke besked om at der er problemer, det skal du selv opdage ved at gå på opdagelse på deres hjemmeside under "Drift". Alt det de lovede har ikke holdt vand og nu har de fået sparket. Er skiftet til IP Danmark og det ser ud til at det fungere. De tager gratis imod skuffede V2tel brugere...!!! |
Jeg vil da også nævne, at er der virksomheder derude, som er utilfredse med deres IP telefoni hos vores "kollegaer" derude, så laver vi meget gerne en prøveløsning uden beregning. Når man tilbyder noget så nyt som IP telefoni stadigvæk er trods de år på bagen, så bliver man nødt til at være lidt mere på mærkerne og vi, og vores "kollegaer" også, forvente at vores kunder skal have lidt mere support fremfor hvis vi leverede alm. pstn løsninger. Er der nogen derude, så tag kontakt til mig, så skal vi nok hjælpe jer videre. Mange hilsner Matt
|
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)