Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger ordenligt host

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg søger en host hvor jeg kan samle alle min webprojekter på
Og håbede at i kunne hjælpe mig

Her er nogle krav til hvad den skal kunne

Der skal køres joomla og magento på serveren
Dvs alt det med safe-mode og register globals skal være iorden

Min 128mb php memory limit
Min 20GB HD
Min 10GB Trafik
Pris: Max 500kr

Serveren behøver ikke at ligge i Danmark, og kundeservice skal være enten på Dansk eller Engelsk
Firmaet behøver heller ikke at være dansk (Jeg er ved at være godt træt af at finde en ordenlig dansk host, og har ikke råd til flere forsøg, jeg har lært på den hårde måde at 14dages returret ikke gælder når man taler om webhosting)

Jeg håber lidt at det fungerer med et panel hvor jeg bare kan trykke på et par knapper så har
jeg en mysql db klar, og at jeg kan trykke et par knapper for at købe/flytte et domæne uden det store besvær
Jeg kan sagtens selv oprette en httaccess fil og mapper til mine domæner hvis panelsystem ikke gør det automatisk (som surftown)

Jeg kan ikke finde ud af at vedligeholde serveren (nu ved jeg ikk hvordan surftown gør det)
Så det skal helst forgå automatisk

I store træk søger jeg surftown lignende host med min egen konfiguration
Det kunne også være lidt luksus med min egen navneserver, men det er småting og ikke nødvendigt

Der skal være mulighed for at opgradere og opsige sit abonnement op ved at klikke et par knapper

jeg har kigget lidt og exaweb ser ud til at have hvad jeg skal bruge, men +800kr  er lige i overkanten

Men hvis du har et godt tilbud på det jeg søger, så sig endeligt til

Og sidst men ikke mindst, kunde-service skal simpelthen være iorden, jeg nægter at kæmpe med inkompetent kundeservice som på powerhosting eller i123.dk Det er simpelthen vigtigt at mit website ikke går ned i flere dage fordi jeg bestiller et domæne, sådan nogle fejl har jeg ikke tålmodighed til desværre ..

Jeg tror lidt at det jeg leder efter heder managed hosting? Kan det passe?

Jeg håber at i ville kunne hjælpe mig med at finde en ordenlig host :)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu siger du "ordentlig host" og er villig til at betale 500 om året. I det pris spænd ville jeg nok anbefale Surftown som du jo kender, men hvis du vil køre Magento løsninger er der nok ikke megen vej uden om MagentoHotel.dk som nok er dem i Danmark der hoster flest Magentoshops. 

De har dedikerede Magento servere og ved alt om at optimere platformen, samtidig har de en god support (man endda kan ringe til). 

De koster dog 1000 om året og har ikke et kontrol panel så godt som surftowns.

[EDIT] Sorry så lige at du allerede selv nævnte powerhosting (magentohotel) og ikke synes om deres support. Det undrer mig lidt. Selv synes jeg at de har een af de bedre i branchen. Hvor mange webhoteller til 1000 om året kan man faktisk ringe til?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Hvis vi snakker 500/mnd så kontakt mig på tj@unitmakers.dk, så har jeg en super løsning til dig :-)

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gatsbyhair

Jeg har en storkunde kontrakt med et stabilt og professionelt hosting firma. 

Vil ikke råde dig til at handle med udlandske da jeg selv har prøvet dette. Det resulterede i at jeg kom i konflikt med dem, de slettede mine dataer og sidst men ikke mindst så kunne jeg ikke sagsøge dem da de boede i USA og jeg derfor skulle stævne dem i deres land "da jeg jo havde valgt at være kunde hos dem og ikke omvendt" så vil klart anbefale af sikkerhedsmæssige grunde at finde dansk firma. 

Men som sagt har jeg nogle rigtige fordelagtige priser da vi henviser rigtig mange kunder samt selv benytter dem til store ting som  vores browserspil med mere. 

fang mig på admin@cetadesign.com hvis du er interesseret så kigger jeg lige på det på mandag når jeg er på kontoret igen

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

gatsbyhair:

Hej Aminoer

Jeg søger en host hvor jeg kan samle alle min webprojekter på
Og håbede at i kunne hjælpe mig

Her er nogle krav til hvad den skal kunne

Der skal køres joomla og magento på serveren
Dvs alt det med safe-mode og register globals skal være iorden

Min 128mb php memory limit
Min 20GB HD
Min 10GB Trafik
Pris: Max 500kr

Serveren behøver ikke at ligge i Danmark, og kundeservice skal være enten på Dansk eller Engelsk
Firmaet behøver heller ikke at være dansk (Jeg er ved at være godt træt af at finde en ordenlig dansk host, og har ikke råd til flere forsøg, jeg har lært på den hårde måde at 14dages returret ikke gælder når man taler om webhosting)

Jeg håber lidt at det fungerer med et panel hvor jeg bare kan trykke på et par knapper så har
jeg en mysql db klar, og at jeg kan trykke et par knapper for at købe/flytte et domæne uden det store besvær
Jeg kan sagtens selv oprette en httaccess fil og mapper til mine domæner hvis panelsystem ikke gør det automatisk (som surftown)

Jeg kan ikke finde ud af at vedligeholde serveren (nu ved jeg ikk hvordan surftown gør det)
Så det skal helst forgå automatisk

I store træk søger jeg surftown lignende host med min egen konfiguration
Det kunne også være lidt luksus med min egen navneserver, men det er småting og ikke nødvendigt

Der skal være mulighed for at opgradere og opsige sit abonnement op ved at klikke et par knapper

jeg har kigget lidt og exaweb ser ud til at have hvad jeg skal bruge, men +800kr  er lige i overkanten

Men hvis du har et godt tilbud på det jeg søger, så sig endeligt til

Og sidst men ikke mindst, kunde-service skal simpelthen være iorden, jeg nægter at kæmpe med inkompetent kundeservice som på powerhosting eller i123.dk Det er simpelthen vigtigt at mit website ikke går ned i flere dage fordi jeg bestiller et domæne, sådan nogle fejl har jeg ikke tålmodighed til desværre ..

Jeg tror lidt at det jeg leder efter heder managed hosting? Kan det passe?

Jeg håber at i ville kunne hjælpe mig med at finde en ordenlig host :)

 

Hej Gatsbyhair.

Jeg er næsten sikker på at Godaddy kan opfylde dine krav til pris og kvalitet.

Og god vind med med shoppen!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nogle forskellige servere, i danmark, usa og tyskland, med forskellige muligheder, jeg er ret sikker på at jeg kan udfylde dine behov, men jeg vil dog gerne vide noget mere omkring hvad du har af krav til kontrolpanelet.

Det kontrol-panel jeg kan tilbyde, kan måske virke for komplex til dig, men det er meget intuitivt, og jeg vil tro du kan finde ud af det uden for meget opstartsbøvl.

Hvis du har lyst til at lige at snuse til det inden du beslutter dig, det er bedst for både dig og mig, er du meget velkommen til at kontakte mig.

Så kan jeg oprette en prøve-bruger-konto til dig, hvor du har mulighed for at se det an.

Efterfølgende kan jeg konfigurere serveren som du måtte ønske.

Kontakt mig gerne på info@adweb.dk

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har og kan det du efterspørger - på en redHOST #25 til 499,- om måneden eks. moms det meste af det du efterspørger lade sig gøre - med undtagelse af mulighederne for selv at opgradere og nedgradere der skal du sende en mail til os.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 02:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld misforståelsen, vi snakker 500kr om måneden.

Rasmus Lindgren

Men ja, jeg har testet powerhosting og bryder mig bestemt ikke om supporten, eller den måde man håndterer bestillinger på, jeg har allerede tabt over 300kr og fået en masse bøvl ..

Jeg håber godt nok ikke at powerhosting har en af de bedre support i branche, for så er dansk webhost standard da virkelig lav.

umtj

Er der en grund til at, du ikke kan give mig et tilbud her? :)
Eller bare et link hvor man kan læse lidt om virksomheden.

Jonas Kaan

Okey, det må jeg indrømme at jeg ikke var klar over
jeg smider dig lige en mail så.

cpufan

Jeg har sendt dig en mail.

Ronnikc

Jeg har faktisk været inde og lurer hos jer et par gange, og jeg ved at i har styr på joomla.
Så det er helt sikkert noget jeg vil overveje. Men der står ikke noget om php memory limit?
Hvad er den på?

Mange tak for alle svarene :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger i123.dk, og er meget tilfred  med det, de er også optimeret til CMS, nolge har lidt dårlige erfaring med dem, men jeg har ikke haft noget, både hurtig og god support på engelsk..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Jeg kan forstå på svarende at vores produkt (virtuel server eller jail) ikke helt passer til dit behov.

Held og lykke i junglen :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)