Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få uddelt 2000 reklamer - kun kr. 360,- (intro tilbud)

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det her er et super tilbud, til dig der vil have lidt billige reklame for din webshop el. website.

Bagrund
Jeg driver efterhånden en pæn række websites, og bruger i den forbindelse lidt tid på at teste forskellige former for markedsføring. Jeg er på det seneste begyndt at få trykt en række forskellige reklamer og reklameartikler som jeg deler ud til ca. 2000 hustande på Lolland-Falster (primært Nykøbing F.)

Tilbud:
Da jeg alligevel skal ud med mine egne reklamer, så tilbyder jeg at tage dine med. Det vil jeg gøre til en rigtig god pris: 0,18 kr. pr levering som et introduktionstilbud - hvis du efterfølgende ønsker at få dine reklamer delt fast ud, sammen med mine egne vil prisen være: 0,36 kr pr. levering.
Jeg mener at du på den måde får afprøvet om det er noget der virker for dig, for en meget lav økonomisk risiko.
Dvs. 360,00 eksklusiv moms for levering af 2000 reklamer i Nykøbing F som intro tilbud.

Det kan være mere eller mindre hvad som helst, men for at give nogle ideer vil jeg gerne dele min egne erfaringer: Jeg har uddelt trykte postkort (fra Vistaprint), flyers, kalendere, køleskabsmagneter. På det seneste har jeg dog bare selv opsat mine reklamer i Word, og printet dem i sort/hvid. For mig virker det lige så godt, som alt muligt andet. Det har specielt god effekt, hvis du kan lave et eller andet tilbud tilknyttet reklamen, og du også sagtens målrette den til beboere i: Nykøbing F. Jeg tror det her ville fange:
"Alle beboere i Nykøbing F. får 10% rabat på xxx.dk - Din leverandøre af kattemad - indtast rabatkode nykf ved bestilling..."
Altså det behøver ikke være nogen fancy opstilling, eller smart design - målretning er det vigtigste.

Jeg bruger en folder til mine reklamer, og der er plads til at trykker 2 reklamer på. Jeg tilbyder den ene plads for 350,00. det er inklusiv tryk i sort/hvid, samt opsætning af dine reklame (simplet i Word)

Som sagt skal jeg alligevel ud med reklamer for mine egne websites, og arbejdsbyrden for mig stiger ikke specielt meget, om jeg skal ud med en eller 4...

Hvis dette lyder interessant, så skriv på: info@ioosinternet.dk

Med venlig hilsen
Casper Schneideriet

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:25

Jeg skal ikke bruge uddeling lige nu, men vil vende tilbage når det er aktuelt igen.

Det er ihvertfald et kanonbilligt tilbud Yes

mvh

Jesper

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:49

Hej Jesper,

Jo tak, jeg resepktere naturligvis "Nej tak" til reklamer skiltene :-), og det er et blandet område de blive leveret i: kollegier, ældreboliger, villaer, lejligheder - ja alt!

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:27

Nu har jeg fået et par mails, og jeg har desværre ikke mulighed for selv at trykke eller op sætte reklamerne. Dog kommer i langt med billig laserprinter og word!

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:59

Lyder spændende.

Smider dig lige en mail ca. mandag. Hvornår er deadline?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:00

Hej Casper

Count me in !, hvornår skal du have materialet?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:08

Hej Jesper,

Det er helt fint for mig :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:09

Der er ikke noget bestemt tidspunkt, da jeg laver det ca. hver 14 dag (forskellige ruter), men hvis jeg har det inden onsdag, kan det komme ud torsdag.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 21:51

Hej Casper

Jeg får snart en masse trykte foldere som skal deles ud.

Men disse er dog kun til virksomheder. er det noget du kan klarer?

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)