Det her er et super tilbud, til dig der vil have lidt billige reklame for din webshop el. website.
Bagrund
Jeg driver efterhånden en pæn række websites, og bruger i den forbindelse lidt tid på at teste forskellige former for markedsføring. Jeg er på det seneste begyndt at få trykt en række forskellige reklamer og reklameartikler som jeg deler ud til ca. 2000 hustande på Lolland-Falster (primært Nykøbing F.)
Tilbud:
Da jeg alligevel skal ud med mine egne reklamer, så tilbyder jeg at tage dine med. Det vil jeg gøre til en rigtig god pris: 0,18 kr. pr levering som et introduktionstilbud - hvis du efterfølgende ønsker at få dine reklamer delt fast ud, sammen med mine egne vil prisen være: 0,36 kr pr. levering.
Jeg mener at du på den måde får afprøvet om det er noget der virker for dig, for en meget lav økonomisk risiko.
Dvs. 360,00 eksklusiv moms for levering af 2000 reklamer i Nykøbing F som intro tilbud.
Det kan være mere eller mindre hvad som helst, men for at give nogle ideer vil jeg gerne dele min egne erfaringer: Jeg har uddelt trykte postkort (fra Vistaprint), flyers, kalendere, køleskabsmagneter. På det seneste har jeg dog bare selv opsat mine reklamer i Word, og printet dem i sort/hvid. For mig virker det lige så godt, som alt muligt andet. Det har specielt god effekt, hvis du kan lave et eller andet tilbud tilknyttet reklamen, og du også sagtens målrette den til beboere i: Nykøbing F. Jeg tror det her ville fange:
"Alle beboere i Nykøbing F. får 10% rabat på xxx.dk - Din leverandøre af kattemad - indtast rabatkode nykf ved bestilling..."
Altså det behøver ikke være nogen fancy opstilling, eller smart design - målretning er det vigtigste.
Jeg bruger en folder til mine reklamer, og der er plads til at trykker 2 reklamer på. Jeg tilbyder den ene plads for 350,00. det er inklusiv tryk i sort/hvid, samt opsætning af dine reklame (simplet i Word)
Som sagt skal jeg alligevel ud med reklamer for mine egne websites, og arbejdsbyrden for mig stiger ikke specielt meget, om jeg skal ud med en eller 4...
Hvis dette lyder interessant, så skriv på: info@ioosinternet.dk
Med venlig hilsen
Casper Schneideriet