Jeg har en familiemedlem som rent økonomisk sidder i lidt af en pine. Jeg låner vedkommende penge i ny og næ, og har den opfattelse af at den økonomiske situation er den samme år efter år. De seneste mange år har der altid været problemer regelmæssigt. I stedet for at blive ved med at låne penge, påtænker jeg at give en gave, som er endnu bedre end et lån. Der er tale om en familie på 2 vokse og 2 børn. Jeg ville så høre om der var nogle aminoer herinde som tilbyder netop den slags? Og vil høre lidt om priser og muligheder. Er det dig? Send en PB og lad mig høre mere om dig Skal nævne vi befinder os på den Københavnske Vestegn |
Hej.
Min familie og jeg sidder desværre i den anden ende. Økonomisk ruin. Psykisk syg. Manden i alvorlig arbejdsulykke. Firmakonkurs. Hus på tvang. Jeg har i meget lang tid, finkæmmet nettet for økonomiske muligheder. Det er ganske umuligt at få hjælp nogen steder, når man har et kæmpe RKI-mærke i panden. Vores familie, 2 voksne og 5 børn lever langt under rådighedsgrænsen.
Nogen gode forslag??