Hej alle, Jeg kan ikke længere komme i kontakt med min normale grafiker, derfor søger jeg en ung grafiker der også gerne har styr på opsætning i HTML/CSS. Typiske opgaver ville være at designe et design i photoshop og sætte det op i normal HTML/CSS - herefter integrerer vi det i vores CMS system. Hvis du har lyst, vil der fra tid til anden også være andre grafiske opgaver, da vores kunder til tider også ønsker tryksager eller logo. Du kan komme fra hele landet, men det ville være lækkert hvis du bor i Århus, eller omegn da jeg mener det kunne være godt at mødes i forbindelse med større projekter - i længere forløb er der mulighed for at få en kontorplads hos os. Vi foretrækker en ung samarbejdspartner, med gode referencer. Det betyder at vi ligeledes gerne tager i mod studerende. I er velkomne til at stille spørgsmål her, ringe til mig på 41 400 411 eller sende mig en mail på kristian@prinkk.net - ansøgninger modtages kun på mail.
Jeg ser frem til at høre fra jer Kristian Øllegaard
prinkk arbejder med alt indenfor hosting og webløsninger. Vi programmerer hovedsageligt i python/django, men kan også meget andet. En af vores hovedprodukter er et unikt CMS, som er noget nemmere at betjene end tilsvarende produkter på markedet, både for programmør/designer og slutbrugeren. |
Hej Kristian,
Jeg bor ikke ligefrem i nærheden af Århus, men jeg vil gerne tages i betragtning. Jeg er uddannet grafiker og har arbejder som freelancer en del år. Jeg erfaring med, at samarbejde på denne måde.
Du er velkommen til, at kigge på min hjemmeside på www.tinocordes.dk
Tak!