Jeg søger noget hosting i holland eller tyskland, men er lidt på bar bund med hvad der kan være godt. Jeg har kigget lidt på hetzner.de (tyskland) og leaseweb (holland) - men hetzner kræver årlig betaling og leaseweb understøtter ikke cronjobs - så prøver lige at kigge efter andet.
Kan nogen anbefale hosting i europa? Prøver lige at se bort fra DK her i første omgang.
Jeg har følgende krav: - PHP/MySQL - PhpmyAdmin - mod_rewrite - Regner med et peak der siger 3.000 - 7.000 unikke besøgende om dagen - HDD - et par GBs er nok - Linux server - php 5.x - skal ha mulighed for at sætte cronjobs op
Jeg leder umiddelbart ikke efter en dedikeret server til at starte op på, måske en mindre pakke-semi pakke - så kan jeg altid upgrade
Hvis du er interesseret, så tilbyder Meebox virtuelle servere, der kører fra Hetzners netværk. På en virtuel server styre du helt selv hvad der skal køre på serveren og ikke kører serveren. Den kan i hvert fald sagtens klare det du skriver. :-)
Mht. opgraderinger kan du vælge at bestille en opgradering, når der kommer større behov. Det kræver hverken at du slukker eller genstarter din virtuelle server, for at opgraderingerne skal træde i kraft. Det sker med det samme!
Så du får: Gode lave priser, som i Tyskland (priserne starter på 39,60 kr. ex moms) - Dansk support og danske folk bag skræmen. :-)
Du skal være velkommen til at kontakte mig, hvis du har spørgsmål.
VPS.net ! Jeg har lige bestilt en der idag. De hjælper med mig at installere alt backend af server software eller whatever :P Jeg er inkompetent på det punkt:)
Jeg skulle bruge et specielt Wordpress setup, og det fixer de bare gratis :) Samt har jeg haft mail korespondance heriaften hvor jeg fik svar med 5mins mellemrum. Fantastisk :)