Men det er stadig noget, som du skal købe til.. Hvor det fra et OSC, som Kim bl.a. nævner er med indbyggede
SEO features + at OSC er et mere åbent system, hvor man selv kan programmere sig til bedre SEO.. Det har Scannet ikke, -det er mere lukket, efter min mening. Du kan få Scannets SEO løsning, men ikke f.eks. få eksterne til at lave SEO for dig med mindre at det så er i det tilkøbsprogram, som du også nævner..
Jeg ønsker ikke at 'skyde' på Scannets shopsystem, -og jeg bruger det selv, men at man ikke fra starten kan lave f.eks.
metatags på den enkelte vare, men skal købe sig til det, mener jeg er forkert ! (men det er jo så bare min holdning, som jeg håber at Scannet tager til sig og indbygger i sit shopsystem som default feature)

Det kunne de selvfølgelig - og sætte prisen op til noget i nærheden af, hvad du skal betale for sammenlignelige shopsystemer andre steder. Jeg kan nu meget godt lide, at du selv får mulighed for at sammensætte din løsning, som du gerne vil have den :-) Og det er vel næppe forkert, at der er tilkøbsmuligheder og versioner? Så er det jo også forkert, at der ikke er samme udstyr i en Audi A4 som i en Audi A8 eller hva'?

Selvfølgelig kan eksterne lave SEO på en ScanNet shop uden ekstra modul - men det er ulig nemmere MED modulet. Og en ScanNet shop med modul og betalingsmodul til
kreditkort koster jo altså ikke mere end 599,-
pr. måned inkl.
webhotel, mail, support etc. Hvis der ikke er råd til 200 kr. månedligt ekstra for sidetitler, descriptions etc., skal man nok overveje, om de fornødne midler til at drive forretning på
nettet er til stede :-)
Ja - OSC er jo billigt, og der er også nogle, der for alvor kan makke rundt med de løsninger. Pudsigt nok er der færre "gratis" OSC shops online, end der er "dyre" løsninger som ScanNets, Dandomains etc.
Det bedste ved det hele: Der er noget for en hver smag og lyst - og det er fedt!