Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du hjælpe mig med dette ?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er

Jeg skal bruger 3 praykker i farverne Pink/Lilla og turkies(blå)

&

Krops maling i Pink/Lille/Tyrkies & sølv  

Hvor skal man købe det henne ?

Hilsen

www.ballonnord.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12911
Skrevet kl. 09:22

Hej

Teaterhjørnet  har alt hvad du søger:

Teaterhjørnet
Vesterbrogade 175
Frederiksberg C
Tlf:: 33 22 29 67

Mvh

Ravn

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:08

Jeg forstår helt ærligt ikke alle de her indlæg ... hvad er pointen???

Dit spørgsmål besvares med max 2 mins. arbejde på Google ... hvorfor så råbe op om det på Amino? jeg forstår det ikke?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12911
Skrevet kl. 10:25

Mikkel Mikjær Christensen:

Jeg forstår helt ærligt ikke alle de her indlæg ... hvad er pointen???

Dit spørgsmål besvares med max 2 mins. arbejde på Google ... hvorfor så råbe op om det på Amino? jeg forstår det ikke?

Haha hvorfor dog bruge tid på at gøre arbejdet når man kan få andre til at lave det for en! 

Personligt synes jeg efterhånden Amino er ved at blive oversvømmet af den type indlæg hvor der er indlysende at spørger ikke selv  har gjort en skid for at undersøge tingene.

Mvh

Ravn

Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 10:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kunne jo være NOGEN her kunne giv ham et bedre tilbud, end det han selv vil kunne finde via google?

¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:37

Jeg synes ikke der er noget galt i denne type indlæg - så skal folk jo heller ikke spørge efter hjælp til IT-ydelser. (websites, shops, SEO), for det kan de finde på Google.

Man kunne jo forestille sig, at der var nogen herinde som faktisk havde en lille biks med de nævnte ting.

Man bare jo en fantastisk mulighed for at ignorere indlæg der ikke interesserer en - det kunne udnyttes. :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:13

Det kunne jo være NOGEN her kunne giv ham et bedre tilbud, end det han selv vil kunne finde via google?

3 parykker og noget mailing ... det lyder mig bekendt som en utrolig ordinær ordre, jeg kan ihvertfald ikke forestille mig at der er meget mængderabat at komme efter der ... eller for den sags skyld nogen som helst anden grund til at give rabat.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:18

Kim Bang:

Jeg synes ikke der er noget galt i denne type indlæg - så skal folk jo heller ikke spørge efter hjælp til IT-ydelser. (websites, shops, SEO), for det kan de finde på Google.

Der er væsentligt forskel på at efterspørge en species-serviceydelse og så at efterspørge end genus-vare som det er tilfældet her.

Kim Bang:

Man kunne jo forestille sig, at der var nogen herinde som faktisk havde en lille biks med de nævnte ting.

Så  du siger at formålet er at støtte andre Aminoer?

Kim Bang:

Man bare jo en fantastisk mulighed for at ignorere indlæg der ikke interesserer en - det kunne udnyttes. :)

Jeg syntes efterhånden ikke jeg laver andet end at ignorere indlæg på Amino ... en trist udvikling hvis du spørger mig.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Mikjær Christensen:

website:

3 parykker og noget mailing ... det lyder mig bekendt som en utrolig ordinær ordre, jeg kan ihvertfald ikke forestille mig at der er meget mængderabat at komme efter der ... eller for den sags skyld nogen som helst anden grund til at give rabat.

Vi hjælper hinanden i bedste iværksættere ånd også dem der ikke har fundet udad at bruge google så meget.

vis der kun kom de svar, folk havde fundet og de sagde næste gange kunne de bruge google , havde du brugte de din viden og energi positivt , i stedet for negativt , man skal lære at tænke positivt altid , derved går dagen bedre og man bliver en del gladere , vær glad og positivt og se derved fremgang grundet du får mere energi af at være positive

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:12

Jeg kan godt se Mikkels pointe, men der ligger måske også lidt reklame for Trylle Thomas skjult i indlægget, og det har jeg ikke personligt nogen problemer med.

Det er dejligt at kunne få hjælp og give hjælp på amino, men vi er da nok også mange som gerne vil udvide vores netværk og kundekreds herinde.

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)