Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle!

Jeg har i nu 1 år arbejdet på at starte en virksomhed op. Fik cvr. nr. i marts i år. Jeg har ideer til en række produkter, men fokuserer i første omgang på to - begge henvendt til børn.

Det ene skal laves i plast, der skal laves støbeforme og de er dyre. Jeg har brug for 150-300.000 kr. Det er et superprodukt og jeg skal til at være hurtig, for at andre ikke skal komme mig i forkøbet. Jeg har overvejet både e-handel som salgskanal og kædeforretninger (fx Babysam).

Hvis du muligvis kender nogen, som kunne være interesserede i at investere, må du meget gerne kontakte mig med yderligere oplysninger og spørgsmål.

Tilmeldt 27. Feb 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 10:59
Undskyld at jeg er lidt negativ!!  "og jeg skal til at være hurtig, for at andre ikke skal komme mig i forkøbet" den syntes jeg at jeg læser tit!!!!

Hvis at du har haft ideen i et år nu, tror du så ikke at der også er andre der har fået den???

Hvor langt er du nået i projektet? udover at konstatere at det er et superprodukt, og at du har brug for 150-300 K.

Hvis du skal bruge en investor(ja, eller bank!), så skal du nok have nogle lidt mere præcise tal på bordet.  Hvis det kun er 150-200 K så prøv i banken!!!

Hvad med penge til markedsføring??

Her var forhåbentlig lidt konstruktiv kritik!!!!

MVH Kenneth

Fra UK
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 16:38
Dato: 23-11-2006 10:59:16
Forfatter: Kenneth Jensen
Undskyld at jeg er lidt negativ!!  ''og jeg skal til at være hurtig, for at andre ikke skal komme mig i forkøbet'' den syntes jeg at jeg læser tit!!!!

Hvis at du har haft ideen i et år nu, tror du så ikke at der også er andre der har fået den???

Hvor langt er du nået i projektet? udover at konstatere at det er et superprodukt, og at du har brug for 150-300 K.

Hvis du skal bruge en investor(ja, eller bank!), så skal du nok have nogle lidt mere præcise tal på bordet.  Hvis det kun er 150-200 K så prøv i banken!!!

Hvad med penge til markedsføring??

Har du forretningsplan og budgetter??

Her var forhåbentlig lidt konstruktiv kritik!!!!

MVH Kenneth

Rolig nu Kenneth, hun skriver jo at man kan kontakte hende for mere info

www.onapp.com

Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:08
Ja Kenneth, nu synes jeg også at du bruger rimelig mange udråbstegn...

Vær venlig

Tilmeldt 27. Feb 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 10:35
Udråbstegn bruger jeg når jeg understreger noget!!!

Jeg mener bare at ud fra det jeg læser, så er der vist en del ubekendte(150-300 K)..

Hvorfor få en investor ind over hvis det kan lånes i en bank?

Få at få lidt respons kan Jeanett måske skrive bare LIDT mere for at vække interresse!!

Jeanett...  Hvad mener du selv?

Tilmeldt 26. Sep 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:52
Hør her, Kenneth: selvfølgelig har jeg en forretningsplan og ideer omkring marketing, men troede du virkelig, at jeg ville lægge det tilgængeligt for alle på nettet? Jeg har kontaktet et eksisterende internetsite for at forhøre mig omkring et samarbejde. De var meget lukkede, ville gerne have al information. Så tænkte jeg, at "Ok, man er nødt til at vise lidt for at gøre dem interesserede" - og for første gang sendte jeg tegningsmateriale uden at få underskrevet en hemmeligholdesesaftale, jeg tænkte iværksætter til iværksætter, vi hjælper hinanden.

De ville ikke indgå samarbejde uden at jeg sendte dem produktet eller fik mere information og noget gjorde mig skeptisk, så det ville jeg ikke. Kort tid efter ser jeg, at de har fået et langt ringere produkt i samme kategori til salg på deres hjemmeside og jeg frygter ærlig talt, at de vil forsøge at kopiere min idé ud fra de sendte tegninger.

Hvis der er personer, der gerne vil investere, kan de henvende sig til mig og så tager jeg kontakten med dem direkte - ikke på nettet!

Men tak for mavepusteren her til en "rookie" på Amino!!! Og til jer andre, tak for støtten. :-)

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 12:19
Hejsa..
Fra iværksætter til iværksætter..
    www.hih-development.dk

Flere info kan du få ved at smide mig en mail på info@senia.dk :)

held og lykke

vh
Brian

Tilmeldt 28. Nov 06
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 15:02
Hejsa,

Hvis du mangler venturekapital, så syntes jeg du skal besøge vores hjemmeside.

www.vidensbanken.com

Vores arbejde består i, at fremskaffe venturekapital til iværksættere uden omkostninger for iværksætteren.

Med venlig hilsen

Christian Walther Jacobsen
Innovativ Direktør
cwj@vidensbanken.com

………………………………………… 
Vidensbanken.com A/S
Bredgade 23A
1260 København K

Telefon: 70 20 60 86
Telefax: 70 20 60 89
………………………………………… 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)