Hej alle! Jeg har i nu 1 år arbejdet på at starte en virksomhed op. Fik cvr. nr. i marts i år. Jeg har ideer til en række produkter, men fokuserer i første omgang på to - begge henvendt til børn. Det ene skal laves i plast, der skal laves støbeforme og de er dyre. Jeg har brug for 150-300.000 kr. Det er et superprodukt og jeg skal til at være hurtig, for at andre ikke skal komme mig i forkøbet. Jeg har overvejet både e-handel som salgskanal og kædeforretninger (fx Babysam). Hvis du muligvis kender nogen, som kunne være interesserede i at investere, må du meget gerne kontakte mig med yderligere oplysninger og spørgsmål. |
Undskyld at jeg er lidt negativ!! "og jeg skal til at være hurtig, for at andre ikke skal komme mig i forkøbet" den syntes jeg at jeg læser tit!!!!
Hvis at du har haft ideen i et år nu, tror du så ikke at der også er andre der har fået den???
Hvor langt er du nået i projektet? udover at konstatere at det er et superprodukt, og at du har brug for 150-300 K.
Hvis du skal bruge en investor(ja, eller bank!), så skal du nok have nogle lidt mere præcise tal på bordet. Hvis det kun er 150-200 K så prøv i banken!!!
Hvad med penge til markedsføring??
Har du forretningsplan og budgetter??
Her var forhåbentlig lidt konstruktiv kritik!!!!
MVH Kenneth