|
Hej Tina og andre
Det er spændende, at høre lidt om jeres erfaringer med forskellige udbydere af shop systemer.
Selv er jeg medejer af en virksomhed EasyFlow, der som mission har, at skabe et fleksibelt e-handels system, der opfylder alle behov som en virksomhed fra iværksætter til ca. 30 ansatte måtte havde. (herefter begynder det at kunne betale sig med skræddersyede løsninger, f.eks. baseret på Microsoft Commerce Server).
- Vi sælger ikke konsulenter timer (Man kan faktisk ikke købe en konsulent time af os på EasyFlow), men vi bruger alligevel mange timer på udvikling ud fra kunde ønsker. Det er fordi vi mener at kunde ønsker er guld værd, fordi det kun er kunder det ved hvad vi skal lave for at havde det bedste system.
- Vi laver ikke andet end shop systemer: Vi laver ikke konsulenttimer, Vi laver ikke grafik, design eller lignende. Vi laver ikke SEO (Selvom vores løsning er søgemaskiner optimeret), Vi sælger ikke hosting ydelser, andre end vores shop-løsning.
(Dette er ikke helt rigtigt, hele herligheden er finasieret igennem af, at et par af os leverer konsulent bistand til en række af landets største virksomheder f.eks. Københavns Lufthavnene, BankInvest, KMD, DFDS, PKA, BRF kredit etc. idag har vi break-even på produktet).
- Vi erkender vigtighed af god og gratis support, som en af de væsentligste parameter for vores og kundernes succes. Faktisk har vi fornyligt introduceret begrebet opsøgende support, hvor vi ringer til vores kunder hvis vi
- Man kan starte med en shop med Dankort betaling for 300,- kr. pr. måned. og løbende opgraderer efterhånden som køb af de forskellige moduler bliver en god forretning.
Rent teknisk brænder vi for flg.:
Atlas (AJAX extensions for ASP.Net), Agile metoder, Ansvarsdrevet design, Design Patterns, ASP.Net, , C#, XHTML, CSS, SQL Server.
Idag søger vi to ting:
Design partnere - Vi søger samarbejdspartnere der kan lave design til vores kunder, det er nemligt vores klarer erfaring, at kunder der involvere en professional designer, hurtigere kommer til at tjene penge, og kunder der tjener penge er glade kunder.
Derudover har vi skruet en meget profitabel provisions model sammen, så det også kan blive en god forretning at sælge vores løsninger.(Intresserede er meget velkomne til at sende mig en pm)
Derudover har vi skruet en meget profitabel provisions model sammen, så det også kan blive en god forretning at sælge vores løsninger.(Intresserede er meget velkomne til at sende mig en pm)
Kunder - Vi søger gode krævende kunder, der seriøst arbejder på at opnå succes indenfor e-handel. (Hvis nogle herfra skulle være intresseret så kan I sende mig en pm, så finder vi en amino rabat).
PS: I 2007 kommer introducerer en ny feature, som vi selv er meget begejstrede for, og som vi mener ville sætte helt nye standarder for designfrihed i en shop løsning (Der er rigtigt mange kunder og ikke mindste grafikkere der får deres ønsker opfyldt (Bittert, vi ikke kan nå det til jul :-) )).
PPS: Vores website idag er lidt noget hejs, men der kommer et nyt 1. dec. som bedre afspejler hvem vi er, og hvad vores produkt kan.