Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg via ebay og qxl

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Technocowboy:

Motionfit:

Er det så pga. at jeg får købers mailadresse at jeg kan kontakte ham?

Nu er det ved at være et stykee tid siden jeg har handlet begge steder, men så vidt jeg husker får du købers mailadresse hos QXL, men på E-bay går det via deres eget messagesystem.

Men et er sikkert : Du kan under alle omstændigheder komme i kontakt med køber.

mvh

Jan

Ok, det var rart at vide. Og så er det jo bare at komme igang. Forresten mange tak for ideen til at have min blog som brugernavn :)

Tilmeldt 27. Apr 10
Skrevet kl. 22:55

Jeg er forresten slet ikke inde i om sådan noget ebog materiale skal ses igennem af nogen før det må sælges?

Eller kan jeg bare udarbejde mit produkt på egen hånd og gå igang med at sælge med det samme?

Tilmeldt 27. Apr 10
Skrevet kl. 17:03

Vil folk overhovedet købe sådan et produkt her hvis der ikke er Money Back Guarantee?

Det er ikke fordi jeg tvivler på min ebog's værdi, faktisk er jeg meget stolt af hvor gennemført den er.

Men hvad er jeres erfaring?

Og hvordan laver man en Money Back Guarantee rent praktisk hvis der fx betales via paypal?

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 17:27

Motionfit:

Vil folk overhovedet købe sådan et produkt her hvis der ikke er Money Back Guarantee?

Det er ikke fordi jeg tvivler på min ebog's værdi, faktisk er jeg meget stolt af hvor gennemført den er.

Men hvad er jeres erfaring?

Og hvordan laver man en Money Back Guarantee rent praktisk hvis der fx betales via paypal?

Du laver et logo.

Fortryder kunden, refundere du pengene.

På PayPal kan du refundere en betaling i op til 60 dage.

Med venlig hilsen

Bastian

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)