Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville du købe på min side?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Har du nogen forslag til hvor jeg evt. kan flytte den hen til et bedre hosting?

Mvh. Jesper

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 19:02
Nej, der kan jeg desværre ikke hjælpe.

Jeg har hørt wannafind skulle være god, men det er "hear-say", da jeg aldrig selv har prøvet det. Så jeg kan ikke stå inde for det.

Har kørt på min egen dedicated server de sidste par år, men den løsning vil være overkill i dit tilfælde.

Men du kan søge efter det, enten her eller google, og så læse folk erfaringer.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 20:54
Hej. For lige at gøre det kort, så skulle i have meget gode produkter eller billige priser, hvis jeg skulle handle i jeres webshop.

Generelt syntes jeg at der er for meget fokus på grafikken, og for lidt vægt på jeres produkter - som er det som skal sælge. Jeres design ligner et eller andet template, og for mig er der desværre ikke noget vildt unikt over det. Syntes i skal prøve at holde til lidt mere lyse farver, og generelt lave det lidt mere stilrent - da jeg går ud fra, at det skal henvende sig til mænd som går en smule op i sig selv. Enkelte elementer tager for meget plads, varegruppe-menuen er alt for bred, toppen er for stor og topmenuen minder ikke meget om en menu.

Syntes generelt at du skal prøve at få præsenteret dine produkter mere indbydende, evt. have nogle fokus-produkter eller andre kunder erfaringen, som kunne sælge til nye kunder. En mulighed var evt. at lave kategorier, opdelt efter hvad folk havde problemer med. Kategorier kunne evt. være; tør hud, uren hud, rynker, eksem osv...

Håber du kan bruge noget, men du skal hvertfald have stor held og lykke fremover. En ting er sikkert, der skal hvertfald arbejdes hårdt, da alting oftest ikke kommer af sig selv på nettet. Keep up.

// Jesper Skov

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 21:16
Jeg vil absolut ikke anbefale wannafind. Har haft meget dårlige erfaringer med kvaliteten af deres servere hos et par af mine tidligere kunder.

Jeg kører selv på en virtuel dedikeret server fra yourshelter.net. Virksomheden yder en udmærket support, og de hjælper også selv om det måske ikke lige har noget med deres egne produkter at gøre - noget, jeg ikke har oplevet andetsteds.

Virksomheden er rimelig ny (afsløres hurtigt på google :)) og reseller fra voyage.de, men priserne er alligevel de samme, og så har yourshelter dansk website og support. Du skal dog selv sætte linux-serveren op, hvilket muligvis vil blive et problem for nogle. Alternativt kan jeg anbefale servage.net indtil du får et større website - jeg blev for nylig smidt ud hos dem, fordi jeg belastede deres servere for meget; bemærk lige, at jeg kun brugte 20% af den trafik jeg måtte. Men før det har jeg udmærkede erfaringer med dem - 500 gb trafik er også MEGET; en gb er over en million kb, og en almindelig side fylder måske 25-50 kb, så du skulle ikke få nogle problemer.

Servage.net ville nok matche dine behov bedst, vil jeg tro, men hvis du feks i forvejen lejer dig ind på andre servere (remote backup, voiceservere, hvad ved jeg) kan du drage nytte af en dedikeret server - eller en lidt billigere version - en virtuel dedikeret server, fra feks yourshelter.dk. 

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 15. Oct 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 23:06
Jeg hev fluks fat i min mand og bad ham kigge. Han har super god smag og er rigtig god til sådan noget. Han umiddelbare kommentar var (sådan cirka):

Ville du købe noget i den her shop?

- Nææ - ikke umiddelbart.

Hvorfor?

Den alt for fimset. Toppen fylder ALT, alt for meget - den der talebobbel og teksten får det til at minde om en tegneserie og det gør den altså fimset. Hvis fokus var på produkterne ville det være bedre. Hvis man nu gjorde toppen mindre og fjernede den der tekst til højre så der kom fokus på produkterne. Og så hvis man kunne læse hvad der stod - det ville da være et plus..

Min egen mening er at der er for meget grafik, eller den grafik der er er så dominerende så der slet ikke er fokus på det det handler om.  Og så lige et spørgsmål: Hvorfor skrive på engelsk når du skal handle med danskere? Navnet er super, men hvorfor alt det andet på engelsk? (helping men look and feel better).  Jeg kan sagtens forestille mig jeg ville købe noget til min mand derinde - tanken har aldrig strejfet mig, men det har mest været fordi at skal jeg købe eks kropspleje så kan jeg jo ikke vide hvordan det lugter når jeg køber det over nettet. :)

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 09:14
Du bliver sgu også nødt til at have fat i en større skriftstørrelse.. Det ser rigtig godt ud med toppen nu - nu virker dine "overskrits"-bokse bare lidt store og klodsede i det :)

Men.. Skriftstørrelsen -> OP :) Og jeg synes det ser mærkeligt ud med den der blå lille ting du har på forsiden.. og som de andre siger: Mere fokus på produkterne. Meget mere!

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 10:37
Det er så fedt at der findes en side hvor man kan få tilbagemeldinger på det man laver, lige ud af posen. Det er for fedt. Tusind tak til alle der hjælper.

1. Mere produktfokus

- Jeg har følgende ideer.

- Begynder guides får en mere fremtrædende rolle på forsiden

- Top ti produkter på forsiden

- Problemguide, du klikker dig ind på det problem du har og finder løsningen.

- Mærkerne præsenteret på forsiden

- Salgstekst på forsiden

2. Stor grafik

- Følgende ideeer:

- Har gjort toppen mindre. Overvejer at ændre logoet og fjerne sloganet så den bliver mere clean.

- Menuen til venstre bliver gjort tyndere. Måske 75 px mindre.

- Gøre overskriftene mindre.

3. Svært læselig

- Følgende ideer:

- Større skrift, nogle ideer til en god font?

Endnu engang tusind tak, synes virkelig det er for fedt.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 10:40
Lige en ide mere,

Bente, ville det hjælpe på din lyst til at købe hvis produkternes duft for eksempel var anmeldt af 3 kvinder i et panel?

Mvh. Jesper

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 12:34
Her kommer lige et par kommentarer mere, kan være de har været der før.

Som du selv skriver, sloganet. Det burde enten fjernes eller laves til noget dansk, der er ingen grund til at det står på engelsk når alt andet er på dansk. Det virker lidt som et forsøg på at finde på noget smart, bare for at skrive noget.

Overskriften på forsiden vil jeg stadig mene er overflødig (Velkommen til JUSTFORMEN.DK).

Bare væk med den, så siden bare bliver hvid.

En ide til evt. mersalg.

Under producenter i venstre side, kan der være plads til et par produkter.

Jeg tænker her på et billede at et produkt, køb 4 betalt for 3, eller spar xx kr ved køb af 4. Et eller andet.

Det må vel alt andet lige være bedre at sælge 4 produkter til en mindre fortjeneste pr. produkt end bare et enkelt.

Og hvis du kan finde nogle anmedelser til produkterne, gerne fra kvinder. Da det tit er mere interessant end mænds mening :)

Tilmeldt 31. Oct 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 14:58
En ting jeg mener man skal ændre;

"HELPING MEN LOOK

AND FEEL BETTER!"

Bør som minimum ændres til

"Helping men,

Look & Feel better"

Ellers ser det altså forkert ud, rent ordlyds mæssigt. Du hjælper dem jo ikke med at se. ;)

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)