Hos TV2 reklame er det lettest at bestille sin kampagne gennem et nomineret bureau. Findes der et sådant blandt aminoer, eller skal jeg ud i den store verden? mvh Hans |
Hvem er "Nomineret mediebureau"
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
|
Jeg tænker: Hvis du ikke ved det - så er du nok heller ikke "nomineret". Den flinke TV2-mand skriver til mig: "Vi skal have det booket – gerne via et nomineret mediebureau hos os." Han vil gerne hjælpe med at finde et bureau, men hvis jeg kunne lægge ordren hos en amino-amigo, ville jeg lige så gerne det. mvh Hans |
Det gør du vel heller ikke går jeg ud fra? |
Kender det fra de tryktemedier hvor Ritzaus Medienet - www.medienet.net Få ham ev til at henvise til et.. P.S. ret mig endelig hvis jeg tager fejl.. |
Et nomineret bureau er et bureau som er medlem af brancheforeningen. De bureauer der er med i denne sammenslutning, er også berettiget til bureauprovision. Hvis du kan...Så sørg altid for at booke dine kampagner SELV. På den måde sparer du de første 7-10 procent, som ene og alene går til bureauet. Men det kræver man har indgående kendskab til branchen/markedet osv. Hvis ikke...så er et bureau ikke så tosset. Hvis du "kun" skal annoncere et enkelt sted, så book kampagnen selv. Skal du derimod brede dine markedsføringskroner udover flere medier (Radio, tv, print, online osv.) så er bureauerne en stor hjælp - de kan købe ind i store mængder og dermed opnå nogle fordelagtige priser. Endvidere har de mulighed for at målrette din kampagne til den ønskede målgruppe..... Det var mine ord...Brug dem hvis du lyster ;o) God dag til alle! |
![]() ![]() |
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)