Hey alle, Jeg syntes at jeg har hørt at PayPal har en gratis betalingsløsning? Kan i ikke lige sende link? Eller er jeg galt på den? Nå, men søger i hvert fald en gratis betalingsløsning, den skal bare kan tage imod mastercard og visa :-) |
Gratis Betalingsløsning!
Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet
Forbered dig på at skulle sende id, dokumentation på bank, adresse, faktura, leverandør m.m. PayPal er ikke jorden hurtigste, og heller ikke de bedste. Det tog dem ca. 3 uger at få genåbnet min konto, jeg ringede endda dagligt. http://www.paypalsucks.com/
Med venlig hilsen Bastian
|
Det er jo bare fordi, at du har nået limitet for unverified brugere... Du kunne bare verified dig på forhånd, så var der ingen problemer... Og 1,2-1,7% på Visa/Mastercard er vel næppe det, som hedde "høje" gebyre... |
Nej det var det så ikke! Jeg har være kunde hos PayPal de sidste 5-6 år, og jeg er blevet verficeret for længst. Desværre sker der sommetider mystiske ting for PayPal.Venligst læs andres historier på overnævnte side. 1.2-1,7% på visa/mastercard HVOR?
Med venlig hilsen Bastian |
Det du nævner er data til validation... Når du siger kunde, mener du så, som afsender eller modtager af penge?
EDIT: 1,2-1,9%... Sorry for fejlen! På Paypal... Se her |
Har ikke haft problemer med paypal i den tid vi har brugt dem. |