Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kan fortælle mig hvorfor den giver script error?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor www.plantedebat.dk giver script error?

Jeg tilføjede en toolbar i går men har måske kommet til at lave lidt ged i et script. Er der nogen der kan se hvor den går galt?

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 09:06

Den ser ud til at virke fint nu.....

Der er i øvrigt godt gang i tilføjelsen af Wibya toolbars for tiden :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Skrevet kl. 09:49

Sjovt nok kommer fejlen ikke på forsiden, men hvis du prøver en af de andre sider så burde den komme =/

Ja, synes det virker som en god mulighed for at skabe lidt ekstra content på forummet med den toolbar :-) Også god integration med facebook.

Edit: Prøv at refreshe siden. Fejlen kommer nogengange ... æv :(

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 10:54

Nu har jeg prøvet at gå ind på forskellige sider og refreshe - altsammen i tre forskellige browsere. Men jeg har ikke oplevet nogle problemer med toolbaren.

Så jeg har desværre ikke noget svar til dig.... Måske problemet er i Wibyas ende, og så er der nok ikke så meget at gøre ved det (hvis der f.eks. er tale om at deres server er overbelastet).

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Skrevet kl. 11:43

Well, mange tak for hjælpen Fama. Jeg får desværre fejlen periodisk, men det er nok toolbaren :(

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)