Hej alle Amino'er!
Jeg har butikserfaring på 4. år nu hvori jeg har arbejdsopgaverne: indkøb, salg, opstart, oplæring af ansatte, service, mv. Derudover er jeg Freelance Promotor. Her har jeg blandt andet lavet en række jobs for Acer Computer. Da det at arbejde altid har betydet meget for mig, tager det også en del
af mine fritid, i nogle uger op til 35 timer ved siden af skolen. Men
når jeg holder fri er jeg musisk aktiv på 7. år. i 2 bands p.t.
Jeg føler, jeg har lært butiksfaget at kende, og ville ikke føle mig nok udfordret ved at gå i lære i butik de næste 2 år. Derfor finder det naturligt at søge udfordringer. Der er dog ingen tvivl om, at mit fremtidige uddannelsesforløb skal baseres på salg.
Jeg håber, at én eller flere har følt sig interesseret af min appetizer, og håber I vil være behjælpelige på den ene eller anden måde. Jeg står selvfølgelig til dispostion såfremt I ønsker anbefalinger eller mit CV sendt på mail.
Jonas Bonnerup (Jeg er bosat i 6600 Vejen, men ser det ikke som et problem at få et job længere væk)
|
Flexibel, selvstændig, ansvarsbevidst, serviceminded med stor erhvervserfaring? - mangler du mig? (Salgselev/Handelselev)
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)