Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hostgator og dk domæner

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg tænker på at prøve hostgator men kan jeg slet ikke bruge dk domæner hos dem hvis det er muligt hvordan gør m

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 16:04

Hvorfor vil du dog prøve dem? De ligger i USA og er da ikke super billige. Detsuden har de (havde de) nogle sikkerhedshuller der gjorde at man dagligt blev nød til at fjerne div. vira fra site website.

Men der skulle ikke være noget problem i at have .dk domæner hos dem. Man kan nok bare ikke registrere det. Men så vidt jeg ved kører de på cPanel, så det burde være muligt, hvis du selv administrere DNS for dit domæne. :-)

Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 16:10

Du kan evt. bruge QuickDNS.dk eller GratisDNS.dk til at hoste DNS'en for dit domæne, og så peje domænet over på Hostgator's server. Begge steder tilbyder gratis DNS.

Effektiv og hurtig slankekur med Nupo Kuren - Start i dag!

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 20:10

Sker der noget ved at serveren står i usa? med den båndbrede vi har idag giver det vel ikke den store forskel i ping tiden?

Har hørt noget med at søgemaskine optimering skulle være nemmere hvis serveren var placeret i danmark, har ingen forstand på søgeoptimering så jeg aner ikke om det er alfa/omega eller bare et enkelt lille skub det giver

Priserne syndes jeg lyder fornuftige jeg kender ingen danske der levere det samme til den pris måske i har et forslag?

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 22:36

Da jeg var kunde der, synes jeg at deres svartider var lidt under middel. Men set i forhold til at det var i USA var det måske okay. Men jeg ville ikke drive et meget seriøst site derfra...

Jeg synes også at have læst noget med det søgemaskine der... Men jeg kan ikke udtale mig om det i hvert fald.

Jeg synes 45 kr. pr. måned for "ubegrænset" alt er ret meget... Specielt i forhold til hvad man faktisk får. Jeg har før haft problemer med et sikkerhedshul på deres servere, der gjorde at jeg dagligt havde et inficeret site. Jeg informerede dem gentagene gange og blev lovet at det nok skulle blive fikset... Der skete aldrig noget efter 2-3 måneder. Det resulterede i at jeg opsagde mit webhotel og fortsatte søgen på en ordenlig webhost. Det endte så med at jeg startede mit eget. Skype-BigSmile

Men du kan jo altid kigge på Meebox's webhoteller. Der er også et cPanel-baseret kontrolpanel, ligesom HostGator... Så det er ret meget det samme - Det er dog dansk webhost, til en noget mere overkommelig pris. Skype-Wink

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)