Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan udnytter jeg mit budget bedst??

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Hvordan udnytter jeg mit budget bedst?. Jeg er ved at total renoverer min hjemmeside, den første var et hobby projekt. Den nye side får nyt logo, billeder, tekst, osv.

Den nye side skal bruges som teaser/info om min nye smykkekollektion.

 

- Siden indeholder ikke flash.

- Der vil være ca. 10 links til forhandlere.

- Siden SKAL ikke være en shop.

- På søgeordet "vielsesringe" SKAL den ligge i top 10.

 

Optimeringen skal laves af prof. folk, da jeg ikke selv har mod på det.

 

Mvh Kim

 

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 21-11-2006 22:07:57 Forfatter:Kim Vedebech
Hej


Hvordan udnytter jeg mit budget bedst?.


 

 

Du sætter InMedia på opgaven

 

Du kan kontakte os her hvis du vil have et tilbud på opgaven: www.inmedia.dk/Kontakt.html

 

 

Mvh. Mikkel Johansen

InMedia Reklamebureau

 


 

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 21-11-2006 22:07:57 Forfatter:Kim Vedebech
 

- På søgeordet ''vielsesringe'' SKAL den ligge i top 10.



 



 

Enhver som kan love dig dét, vil jeg påstå, lyver eller bruger ufine metoder. Men på sigt er det da muligt, med den rigtige optimering og hvis din side er relevant nok.

 

/Charly

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 22-11-2006 10:44:55
Forfatter: Tyllesen
Dato: 21-11-2006 22:07:57 Forfatter:Kim Vedebech

- På søgeordet ''vielsesringe'' SKAL den ligge i top 10.







Enhver som kan love dig dét, vil jeg påstå, lyver eller bruger ufine metoder. Men på sigt er det da muligt, med den rigtige optimering og hvis din side er relevant nok.




Jeg vil nu alligevel vove den påstand, at det nok skulle kunne lade sig gøre. Hvis spørgeren er villig til at betale for det, vil den rigtige tekst og en god portion link nok sikrer en placering i top 10. Det er ikke et voldsomt svært søgeord, men man skal selvfølgelig være opmærksom på nogle af de problemer, som konkurrenterne kan skabe for en (ikke fordi jeg tror at konkurrencen her er så voldsom, at konkurrenterne går efter at sabotere ens ranking).

Helt grundlæggende: Ja, Google kan lave et eller andet underligt som du umulig kan gardere dig i mod. Men uden at være urealistisk ville jeg godt give garantien for en top10 placering mod tilsvarende betaling. Ingen top10 ingen betaling :)
Fra Kolding
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :
 

 

Hej

 

Det er der skam ingen der har sagt, det er et mål for min hjemmeside.

 

Mvh Kim

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil nu også vove at påstå at en placering blandt de ti første er et meget realistisk mål i dette tilfælde.

 

Har været inde og kigge på nogle af konkurrenternes hjemmesider og kan se at det faktisk er meget få der målrettet har søgemaskineoptimeret efter ordet "vielsesringe". Jeg tror faktisk umiddelbart det vil være realistisk at få den helt op blandt top 5. (og med den rigtige tekst Nr. 1)... Og inden folk nu begynder at nedhagle mig for mit indlæg her, så ved jeg godt at man ikke kan love noget mht. søgemaskineoptimering - så jeg understreger lige at jeg sagde tror. (Der skal nu nok være nogen der kommer med bemærkninger alligevel.)

 

Hvis du vil have en snak om hvad vi kan gøre for at få din side optimeret bedst muligt, kan du kontakte mig på www.inmedia.dk/Kontakt.html

Så sender jeg gerne en mail med de ting vi skal ind at kigge på, det kræver nemlig også en smule arbejde fra din side.

 

Mvh. Mikkel Johansen

InMedia Reklamebureau

 


 

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Er bestemt enig i at det burde kunne lade sig gøre. Men hvis det var et direkte krav fra kunden, så ville jeg være meget forsigtig. Men som sagt ikke urealistisk.

Men det vil ikke kunne garanteres at en blivende 10 placering på google er muligt!

 

Men det er ok at sætte det op som en målsætning. Man kunne evt. aftale en pris for optimeringen og en bonus for top 10.

 

/Charly

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 22-11-2006 14:29:04
Forfatter: Tyllesen
Men det vil ikke kunne garanteres at en blivende 10 placering på google er muligt!






Jo, sagtens. Det ved jeg også at deMib støtter mig i.
Ligesom der givet 5 års garanti på Logitech udstyr. Det betyder ikke, at det ikke går i stykker, men hvis man gør, får man pengene tilbage :)
Fra Kolding
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg kan jo høre her at der er flere der kan hjælpe mig. Jeg kan se at der er masser af tråde her på amino der omhandler nogen lunde det sammme. Det er selvfølgelig lidt svært at give garantier og især inden hjemmesiden er oppe at køre. Det er egentlig heller ikke det jeg er ude efter. 

 

Mvh Kim 

 

  

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)