Der er en footermenubar i bunden på http://www.tobys.dk/cs/ - er der nogen der ved hvad det er for en? Har set andre sider med den på mener jeg. Pft! |
Den er her. ;-)
Der er en footermenubar i bunden på http://www.tobys.dk/cs/ - er der nogen der ved hvad det er for en? Har set andre sider med den på mener jeg. Pft! |
Den er her. ;-)
|
Ja, det er en fed og brugbar app. Og simpel at lave og installere... Meen, jeg kan alligevel ikke få den til at fungere. Nogle, der har en idé om hvad jeg har overset? |
Brian
Prøv at ændre ' til " i dit script.....
EDIT.... Næææ.... Kan se det ikke er der problemet er... Sorry - kode-mongolen her går lige ud bagved og skyder mig selv i skam BONUS-EDIT.... Det ser ud som om url'en er forkert - tjek lige om du har brugt den wibya har givet dig.... |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Jeg startede forfra og nu virker det. Men mange tak for svar. |
Hej Brian
Ja nu ser url'en mere rigtig ud.... Beklager det indledende ævl om ' vs " - jeg ved ikke hvad der skete, jeg må have haft php på hjernen....eller bare ikke brugt hjernen
Noget helt andet er.... Synes du den bottom nav bidrager med noget positivt til dit layout? Det kan godt være det bare er mig, men jeg synes den er lidt overflødig...og så mener jeg heller ikke den passer ind på dit site. |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Nej, du har ret i den ikke har noget at gøre på min side. Men var nærmst blot for at teste, så jeg i fremtiden måske kan bruge den på andre sider. |
Så er jeg mere rolig.... Der er jo ikke noget galt i at øve sig med forskellige features :) Et tip er dog at teste den slags langt væk fra offentligheden.... Det er Moores lov der gælder - det er med garanti lige når man har knaldet et eller andet helt sindssygt op, for at teste det, at en potentiel kunde klikker ind på ens site |
Vil du være med?