Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobilt internet i udlandet - hvad er bedst og billigst?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg står og skal til at ud på en længere rundrejse i asien og sydeuropa - da jeg ikke kan undvære daglig internet adgang vil jeg høre om der er nogen der har erfaringer med mobilt internet i udlandet? Findes der et selskab som kan levere det og hvad koster det ca?

MVH NIL

Tilmeldt 13. Feb 06
Skrevet kl. 11:16

host host *bump* host;-)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:32

Hvis du tænker på et dansk teleselskab, kan jeg kun sige at det bliver dyrt. Nu er Asien jo et vidt begreb, men jeg mener at en MB i bl.a. Japan ligger på omkring 80 kr. ekskl. moms..

Telia har noget fastpris i Europa, hvis du vel at mærke bruger den rette operatør.. Du kan se lidt her: http://telia.dk/erhverv/mobil/udlandet/priser/data/

Men i Asien mener jeg at kunne huske, at det i nogle lufthavne er muligt for turister at få et abonnement - i hvert fald på tale- der er ret billigt. Om det også gælder data ved jeg ikke, men det er nok noget i den stil du skal prøve at finde.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 13. Feb 06
Skrevet kl. 12:41

Takker for svaret

Tænkte på om nogen måske vidste om en af de store internationale selskaber såsom vodafone, som er tilstede i mange lande evt har en sådan løsning som kan køre på tværs af landegrænser uden det koster en formue?

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 13:29

Vodafone benytter også roaming, hvorfor det desværre bliver temmeligt dyrt.

Det bedste du kan gøre er og undersøge om der i det land du skal besøge bliver solgt mobilt bredbånd til en fornuftig penge, forbrugsafregnet og så evt. købe det når du ankommer.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)