Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Le Mans 2007

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der skal til Le Mans  2007  -   skal der en Amino lejer til eller hva´?

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 19:13
Dato: 21-11-2006 18:26:29 Forfatter:Biz. Since 1992

Nogen der skal til Le Mans  2007  -  skal der en Amino lejer til eller hva´?

Jeg sidder lige og tænker på en Amino-lejr, hvor alle mand (m/k) sidder med hver sin laptop, mobiltelefon og headsets, arbejdende på livets løs mens BigMag giver sin Corvette 8.000 omdr/min få meter fra hvor man sidder.

Jeg har aldrig været på Le Mans, men det kunne sgu da være fedt, og det er helt sikkert noget der skal prøves!

mvh Carsten
Tilmeldt 18. Nov 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:42
Jeg er klar og Frisk
Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 20:49
Var der nede sidste år... og skal helt sikkert igen, er en flok drenge der lejer en camper, tager derned så vi har en lille uges ferie. Find en dansk lejer, de er dem der fester mest. Find IKKE en engelsk lejr, de fester også, men de er for sindsyge og elsker at slå på alle der kigger i deres retning..

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 16:58
Ja jeg er helt sikkert også klar.

Er der ikke en amino der kan skaffe en billig bus. Hvis der altså er stemning for det. Eller skulle det bare være en lejer hvor vi mødtes?

/ Charly

Fra Vestegnen
Tilmeldt 12. Mar 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 17:33
Hej Le-mans Aminoer

Jeg tror at det bliver meget svært at finde en bus i det hele taget.

Jeg mener at huske, at der kører omkring 150 danske busser afsted fra DK til Le-mans.

Jeg kan anbefale jer at hoppe på en af de etablerede rejse-arrangementer ( Øster Linnet, FDM, BT etc. ) 

Der har de egne toiletvogne og mange opstiller barer og spisesteder i og omkring lejren.

Man kan også koble sig på en "lejr" som selvkørende og bruge lejren´s facilliteter mod betaling.

Men én ting er sikkert, og det er at man får vildt meget racerløb for sine penge.

Har været der nede omkring 13-14 gange siden sidst i 80érne

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:43
Vi var en flok afsted på "kør selv" med K-rejser (Tom K''s lillebrors rejsefirma).

Der var teltpladser klar til os da vi kom frem, egne toiletter til K-rejsers gæster og udemærkede madforhold.

Og så var området indhegnet, så man slap for en masse "tosser" der brugte det som gennemgang.

Jeg kunne godt finde på at tage afsted næste år også, hvis det kan passes ind i kalenderen.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 19:41
Vi kørte med en bus, som min ven har lejet, ca50 personer + mand.  Men det er alt for hård en tur at sidde så længe i busen,  (19 timer ned og 19 timer hjem) det er ikke lige mig. Selv races'et er rigtig cool og lidt øl og sol er jo godt. Så jeg tror jeg tager egen bil der ned næste gang, eller fly.  Der var mange der fløj, med hvis man skulle gøre det billige/hurtig skulle man "leje" et lille fly hvis det er mulige. 10-20 mand eller nogen i den retning.   Det ligger ca 200km syd for Paris... Og Le Mans har egen lufthavn meget tæt på banen. Måske nogen her inde der ved om det er mulige at leje et fly/pilot ???

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 20:18
..."Der var mange der fløj, med hvis man skulle gøre
det billige/hurtig skulle man "leje" et lille fly hvis det er mulige.
10-20 mand eller nogen i den retning.   Det ligger ca 200km syd for
Paris... Og Le Mans har egen lufthavn meget tæt på banen. Måske nogen
her inde der ved om det er mulige at leje et fly/pilot ???"...

Jeg interesserer mig ikke en brik for motorsport - ej heller Le Mans...
Men hvis der er tale om, at I lejer et fly...så er jeg da helt sikkert med - alene for at kunne skrive "leje af fly" i mit regnskab!;-)

Rigtig god tur når I kommer så langt.

René
Tilmeldt 26. Oct 06
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 22:38
Hejsa,

Jeg er selv pilot. Jeg kan anbefale jer at snakke med Lars Staal fra (Dan Fly Aviation ) Vojens lufthavn. Han skal nok give jer en god pris. Ellers er der DAT i Vamdrup.

God tur!

Ps- Jeg kan også køre bus, hvis i skulle bestemme jer for det;-)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)