Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gamle domæner ?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har oplevet folk afvise fordi et firma er for "ungt" og de har kigget inde ved dk-hostmaster...

jeg tænker det er ikke alder jeg vil bedømmes på, men arbejdet der bliver udført.

Jeg vil selvfølgelig ikke sige vi har levet siden 1995, men jeg slipper for den der: firmaet er for ungt

Mikkel

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:24

MikkelFriis:

Jeg har oplevet folk afvise fordi et firma er for "ungt" og de har kigget inde ved dk-hostmaster...

jeg tænker det er ikke alder jeg vil bedømmes på, men arbejdet der bliver udført.

Jeg vil selvfølgelig ikke sige vi har levet siden 1995, men jeg slipper for den der: firmaet er for ungt

Mikkel

Kan godt følde dig, men jeg tror ikke folk vælger et ældre firma frem for et "nyt". Det folk lægger mest vægt i er referencer, professionalitet og kundeservice. også kan 1 år og 20 år være skide ligegyldigt, set fra mine øjne

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 22:24

MikkelFriis:

Jeg tænker ikke at udnytte dens værdi i google..

Det jeg tænker er synligheden når folk slår domænet op..

Mikkel

Hvad med at købe folks brugernavne på Amino ( de tideligste af dem der er inaktive ) - ændre deres navn om til MikkelFriis - så ser det ud til som om at du har været med til at opstartet Amino.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 22:28

Hej Wonderboy

behøves ikke har skiftet mit eget fornavn for nyligt :-)

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 22:42

MikkelFriis:

Mikkel

Jeg forstår dig ikke nogen gange. Sådan her opfatter jeg det du skriver:

Du vil lave en firmahjemmeside og sige at I har eksisteret siden 2002 - men hvis folk slår Jer op i dk-hostmaster - så kan man se at I har været indehaver af domænet siden 1995.

Har man teknisk-snilde ( nørdet ) nok til at søge efter oprettelsedatoen, så søger man også på way-back-machine - og alt mulig andet - i det lange løb vil sådan en overtroisk / mistænksom kunde altid blive ved med at søge efter belastende værdier, og tro mig sådan en type skal nok blive ved med at søge, og i sidste ende finde ud af dit "fupnummer" ( "kreative-bogføringen" ) - disse arketyper har det jo med at blærer sig med deres bedrifter ligesom cracker ( sådan nogen slags Warrenbees ) - det kan meget hurtigt ende med en del dårlig omtale tror jeg.

Jeg syntes ikke at du skal spekulere i den bane - køb et spritnyt domæne og tag den dérfra.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 22:46

Ja..du har nok ret, lad folk bruge de "gamle" hvis de er mest sikre ved det :-)

Det var også en hurtig lille tanke..Man støder bare på den til tider..

jeg benytter de forskellige domæner videre som før ;-)

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 23:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
MikkelFriis:

Ja..du har nok ret, lad folk bruge de "gamle" hvis de er mest sikre ved det :-)

Det var også en hurtig lille tanke..Man støder bare på den til tider..

jeg benytter de forskellige domæner videre som før ;-)

Mikkel

Jeg ved ikke om at jeg har ret, jeg siger bare at det er som jeg ville gøre. Men du eller andre skal ikke lytte efter hvad jeg siger, jeg er amatør og det bliver jeg desværre nok altid ved at være, jeg er håbløs. Jeg er pt i gang med at stifte tre små fritidsfirmaer ( bare lige for at varme op ) - de firmaer kommer lidt forskudt af hinanden, men jeg leger med dem alle på en gang. Nå de i løbet af 2011 har en samlet omsætning på 50.000 kroner skal jeg samle selsskaberne ind under ét hovedfirma som jeg havde tænkt mig skal hedde noget meget mærkeligt, mystisk og gådefuldt. Måske noget i stil med; uglkgjnmbucjfukfyhdhnfhjmfhjmskfgjxumeoeobcwouywd A/S Meningen er bare at det skal være en kode, syntes bare det kunne være sjovt at have sådan et firmanavn - og det fede ved det er at folk de kommer til at elske det - virale reklamer med folk prøver at udtale ordet, eller folk der kan få million løn hvis de knækker koden , eller i hvert fald kan få lov til at blive tilbudt en jobsamtale. Damn jeg dagdrømmer sgu helt vildt. If you can dream it - you can do it... Eller et eller andet , tror nok at det var Walt Disney jeg citeret her. Nu er jeg i hvert fald pisse fuld , oh der skal lige drømmes for alvor, glæder mig til jeg vågner igen for så har jeg fået mange fede og nye idéer.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)