Spørgsmålet er muligvis vanvittigt åndssvagt - men jeg drømmer om, at have en gammeldags, oldschool telefonsvarer knyttet til en mobiltelefon og overvejer, om der findes nogen som helst måder at løse sådan noget på?
I Lisen.dk kører vi på mobiltelefoner - og på lageret, har vi brug for, når der ikke er tid til at tage telefonen, at man med det samme kan høre beskeden der bliver lagt. Ligesom man kunne i gamle dage, med telefonsvarer til fastnettelefoner, hvor det blev brølet ud i hele rummet :-)
Vi har pt. ikke mulighed for at have en fastnettelefon på lageret - ellers kunne man jo evt. bare have viderestillet telefonen dertil.
Findes der noget smart gadget-lort til den slags? Kreative forslag til løsninger modtages med kyshånd :-)
Jeg tror sgu at den bliver svær, da man jo på en eller anden måde skal have adgang til teleselskabets "telefonsvarer-server" eller hvad det nu er de bruger.
Men en næsten lige så god løsning ville måske være, at bruge et teleselskab der tilbyder, at sende beskeden på email. Jeg går udfra at det går ret stærkt med at den når frem. Nu har du så filen på din pc og så er alt jo muligt. En programmør kan med garanti lave et lille program, er straks åbner alle lydfiler når de kommer.
En nemmere løsning kunne være viderstilling til en fastnet tlf. med svarer :-)
Jeg er sikker på, at NordicCall tilbyder noget i den retning. Vi benytter dem, og kunder får ved opkald udenfor åbningstid mulighed for at indtale en besked, som vi får tilsendt i mail som vedhæftet lydfil.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg havde for nogle år tilbage en Samsung mobiltelefon, den havde en gammeldags svare indbygget, så kunne man sætte den til at afspille ens indtalte besked og beskeden der blev lagt blev spillet i højtaleren så man kunne høre den med det samme, det er godt nok mange år siden, men måske Samsung stadig har den funktion på visse modeller?