Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oldschool telefonsvarer og mobiltelefon?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørgsmålet er muligvis vanvittigt åndssvagt - men jeg drømmer om, at have en gammeldags, oldschool telefonsvarer knyttet til en mobiltelefon og overvejer, om der findes nogen som helst måder at løse sådan noget på?

I Lisen.dk kører vi på mobiltelefoner - og på lageret, har vi brug for, når der ikke er tid til at tage telefonen, at man med det samme kan høre beskeden der bliver lagt. Ligesom man kunne i gamle dage, med telefonsvarer til fastnettelefoner, hvor det blev brølet ud i hele rummet :-)

Vi har pt. ikke mulighed for at have en fastnettelefon på lageret - ellers kunne man jo evt. bare have viderestillet telefonen dertil.

Findes der noget smart gadget-lort til den slags? Kreative forslag til løsninger modtages med kyshånd :-)

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 15:07

Jeg tror sgu at den bliver svær, da man jo på en eller anden måde skal have adgang til teleselskabets "telefonsvarer-server" eller hvad det nu er de bruger.

Men en næsten lige så god løsning ville måske være, at bruge et teleselskab der tilbyder, at sende beskeden på email. Jeg går udfra at det går ret stærkt med at den når frem.
Nu har du så filen på din pc og så er alt jo muligt. En programmør kan med garanti lave et lille program, er straks åbner alle lydfiler når de kommer.

En nemmere løsning kunne være viderstilling til en fastnet tlf. med svarer :-)

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 15:32

hos CBB kommer beskeden som lydfil i dit admin-panel (Mit CBB). Kunne det være en løsning?

- nej jeg arbejder ikke for dem, men jeg er glad kunde

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 15:36

Krkli:

hos CBB kommer beskeden som lydfil i dit admin-panel (Mit CBB). Kunne det være en løsning?

- nej jeg arbejder ikke for dem, men jeg er glad kunde

Ikke nok med det, så kan du indstille det så den sender mp3 filen via mail.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:43

Jeg benytter også CBB og ja der kan du få lydfilen direkte ind..

Alt kan styres let og laves i filer som vi alle kan bruge ;-)

Også glad CBB kunde Yes

Mikkel

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 23:01

Tak for hjælpen, drenge :-)

Hm - mp3 mailet til en mailaccount lyder som en god idé og en god måde at sørge for, at den rigtige person hører beskeden.  

Er der andre end CBB der tilbyder dette, i jeres erfaring?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:04

Jeg er sikker på, at NordicCall tilbyder noget i den retning.
Vi benytter dem, og kunder får ved opkald udenfor åbningstid mulighed for at indtale en besked, som vi får tilsendt i mail som vedhæftet lydfil. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:18

Hej Lone.

Jeg havde for nogle år tilbage en Samsung mobiltelefon, den havde en gammeldags svare indbygget, så kunne man sætte den til at afspille ens indtalte besked og beskeden der blev lagt blev spillet i højtaleren så man kunne høre den med det samme, det er godt nok mange år siden, men måske Samsung stadig har den funktion på visse modeller? 

Cassandra

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:22

Jeg har en helt ny samsung den kan det desværre ikke

Men den kan lave falske opkald ;-)

Man kan sætte den til at ringe på bestemt tid og så snakker en stemme i den anden ende

Smart på date og kedelige møder ;-)

mikkel

Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 23:29

Mikkel,

Hahaha, sådan en ville jeg gerne have haft for et par år siden. Nu har jeg dog fundet mig en dejlig kæreste.

Gode tips til Rengøring hos rengoeringstips.dk

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)